کد خبر : 2073577 | 10 مهر 1403 ساعت 01:00 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل تهدید به قتل: داور بازی سی‌ال تغییر کرد!

فابیو مارسکا، داور چهارمی که برای بازی پی‌اس‌وی آیندهوون و اسپورتینگ لیسبون در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده بود، به دلیل تهدید یک بازیکن به قتل، از این بازی کنار گذاشته شد.

به دلیل تهدید به قتل: داور بازی سی‌ال تغییر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، فابیو مارسکا، داور ایتالیایی، به دلیل تهدید به قتل یک بازیکن در حین بازی که جمعه گذشته در کویت بین تیم‌های کویت اس‌سی و العربی داوری کرده بود، از وظایفش در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برکنار شد و دنیله دووری جایگزین او شد.

پس از این مسابقه، خالد المرشد، بازیکن تیم مهمان، به همراه وکیلش در پلیس محلی شکایتی مطرح کرد و ادعا کرد که شاهدان و ویدیوهایی دارد که تهدید به قتل توسط فابیو مارسکا را ثابت می‌کند.

2088871

فدراسیون فوتبال ایتالیا و کمیته داوران ایتالیا هنوز در مورد این موضوع اظهار نظری نکرده‌اند، اما یوفا اقدامات لازم را انجام داد و فابیو مارسکا را از دیدار در آیندهوون، جایی که تیم روبن آموریم تلاش خواهد کرد تا دومین پیروزی خود در لیگ قهرمانان فصل جاری را کسب کند، برکنار کرد.

انتظار می‌رود که با اثبات اتهامات این داور، او با محرومیت‌هایی مواجه شود و برای مدتی از قضاوت او در رقابت‌های دیگر هم جلوگیری شود.

دیدگاه‌ها