کد خبر : 2073576 | 10 مهر 1403 ساعت 02:22 | 5K بازدید | 6 دیدگاه

ادن هازارد:

محمد صلاح با اختلاف از من بهتر است!

ادن هازارد، وینگر سابق چلسی، اعتراف کرد که محمد صلاح نسبت به او بازیکن خیلی بهتری است.

محمد صلاح با اختلاف از من بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از جدایی ادن هازارد از چلسی و پیوستنش به رئال مادرید در سال ۲۰۱۹،‌ همواره مقایسه زیادی بین او و محمد صلاح وینگر مصری لیورپول صورت می‌گرفت. بازیکنانی که شباهت بازی و هم پست بودنشان مسبب آن شده بود تا اختلاف نظرهایی درخصوص آنکه کدام‌یک بازیکن کامل‌تری است مطرح شود.

در همین راستا، ادن هازارد در گفت‌وگو با رسانه "اسپورت بیبل" واکنش جالبی به این سوال که آیا او بهتر است یا محمد صلاح نشان داد و گفت: "مو صلاح با اختلاف زیاد بهتر از من است. او از اول هم بازیکن خوبی بود. یادم است زمانی که در بازل سوئیس بود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی بازی کرد. از همان زمان فهمیدیم که او عجب بازیکنی است. او با درخشش خود مدیران و مربیان چلسی را وادار به خرید خود کرد. صلاح سال به سال بازیکن کامل‌تری شده است و حالا یک وزنه مهم در لیورپول به‌حساب می‌آید."

2088868

هازارد در ادامه درخصوص جدایی از چلسی و پیوستنش به رئال مادرید گفت: "نتوانستم عملکرد خوبی در رئال داشته باشم و باید بگویم بدشانسی‌های مکرر نقش مهمی در این ناکامی داشت. بعد از برگشتن از اولین مصدومیت طولانی ام، آماده بازی مجدد برای رئال بودم اما مبتلا شدن به ویروس کرونا من را دو ماه و نیم دیگر عقب انداخت.

هر بار که کمی به شرایط آرمانی نزدیک می‌شدم ناگهان مصدومیت جدید به سراغم می‌آمد و از این بابت افسوس می‌خورم که نتوانستم در رئال مادرید آنطور که باید بدرخشم."

دیدگاه‌ها