کد خبر : 2073567 | 10 مهر 1403 ساعت 00:14 | 15.5K بازدید | 5 دیدگاه

کریس رونالدو باز هم رکورد زد

مهاجم اسطوره‌ای النصر عربستان موفق شد برابر الریان برای تیمش گل بزند و به این شکل یک رکورد دیگر را به نام خود کند.

کریس رونالدو باز هم رکورد زد

به گزارش "ورزش سه"، النصر با سرمربی جدیدش و با ارائه نمایشی تهاجمی که باب میل هواداران این تیم بود، توانست به اولین برد در لیگ نخبگان آسیا دست یابد.

بعد از گلی که سادیو مانه در وقت تلف شده نیمه اول به ثمر رساند و النصر را برنده راهی رختکن کرد، در نیمه دوم هم این کریس رونالدو بود که در همان دقایق ابتدایی موفق به باز کردن دروازه حریف شد. با این حال این گل مردود شد تا رونالدو شادی ناکامی را به اجرا بگذارد.

دقایقی بعد اما بار دیگر تلاش رونالدو نتیجه داد و او موفق شد دروازه الریان را باز کند و تیمش را با دو گل از حریف پیش بیندازد. در نهایت این بازی را النصر عربستان با نتیجه 2-1 از حریف قطری برد تا در جدول گروه چهار امتیازی شود.

ویدئو: 354610

کریس رونالدو با گلی که مقابل الریان به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش با پیراهن این تیم را به عدد 71 رساند تا اکنون در مدت کوتاه حضورش در النصر با رکورد سعد الحارثی برابری کند و هشتمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه شد.

2088861

رکوردهای ویژه رونالدو در لیگ قهرمانان هم به این شکل است که او طی 10 بازی با پیراهن این تیم در آسیا توانسته 7 گل به پنج تیم مختلف به ثمر برساند و 9 پاس گل نیز به نام خود کند. او دو پنالتی نیز برای تیمش گرفته است.

دیدگاه‌ها