کد خبر : 2073547 | 10 مهر 1403 ساعت 07:10 | 17.8K بازدید | 14 دیدگاه

نصف جهان چشم انتظار روزهای درخشان پیام و رضا

معروف و موسوی سپاهان در راه آسیا

دروازه‌بان و مهاجم سپاهانی‌ها امیدوار هستند به روند پر فراز و نشیب خود در این تیم پایان بدهند.

معروف و موسوی سپاهان در راه آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در سطح دوم قرار است تیم سپاهان به مصاف استقلال تاجیکستان برود و به همین منظور آخرین جلسه تمرینی طلایی پوشان امروز برگزار شد.
یکی از نفراتی که در تمرینات بسیار آماده نشان داده، پیام نیازمند گلر سپاهانی‌‌هاست که امیدوار است بتواند پس از اینکه در سه بازی متوالی دروازه خودش را باز شده دیده، کلین شیت کند.

نیازمند روزهای پرتلاطمی را پشت سر گذاشته و از روزهای اوج خود فاصله گرفته؛ سنگربان تیم ژوزه مورایس در لیگ برتر، چهار بار دروازه‌اش باز شده و تنها مقابل ملوان و شمس‌آذر قزوین موفق ثبت کلین شیت شده.

از زمان بازگشت نیازمند به تیم سپاهان پس از حضور در لیگ پرتغال، این دروازه‌بان جوان هر فصل در طی ۶ بازی نخست تنها ۳ بار گل خورده بود و همچنین تعداد کلین شیت هایش بیشتر از دو بود اما به نظر می‌رسد نیازمند که در هفته نخست مسابقات آسیایی در کمال ناباوری ۲ بار از نماینده اردن گل خورده است، این بار بخواهد با نشان دادن آمادگی بالای خود شرایط را برای روند موفق سپاهان در ادامه فصل مهیا سازد.

رضا اسدی نیز که فصل قبل تبدیل به زوجی ایده‌آل برای شهریار مغانلو شده بود، رفته رفته فرم خوبش را از دست داد و بازیکنی که از هر توپی، یک موقعیت گلزنی خطرناک می‌ساخت، اکنون قدرت تهاجمی‌اش را از دست داده و مدت‌ زیادی از آخرین گل او برای سپاهان می‌گذرد.

2027108

به هر ترتیب هم پیام نیازمند و هم رضا اسدی با فعالیتی که در جریان تمرینات سپاهان داشتند هواداران را امیدوار کردند که می‌توانند در دیدار برابر استقلال تاجیکستان دوباره شاید به فرم خوبشان برگردند.

دیدگاه‌ها