کد خبر : 2073539 | 10 مهر 1403 ساعت 04:00 | 4.6K بازدید | 13 دیدگاه

ضعیف‌ترین نمایش آسیایی استقلال پس از العین

اگر درخشش حسینی در نیمه دوم نبود، فاجعه می‌شد

در هفته دوم لیگ نخبگان استقلال در دوحه قطر مهمان السد بود که در نهایت با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد.

اگر درخشش حسینی در نیمه دوم نبود، فاجعه می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام که بعد از شکست در دربی و استعفا به نوعی تنها برای حضور در این بازی درخواست مدیران استقلال برای بازگشت را قبول کرد که قصد داشت نمایش آخر او یک بازی خوب و کسب پیروزی و کسب ۶ امتیاز کامل از دو هفته لیگ نخبگان آسیا باشد، اما هیچ چیز مطابق میل نکونام پیش نرفت.

استقلال بازی را خوب شروع کرد و با حفظ توپ و کنترل بازی توانست هم جنگ وسط میدان را ببرد هم شانس گلزنی ایجاد کند و حتی در یک صحنه رامین رضاییان تا آستانه باز کردن دروازه السد پیش رفت، اما ضربه سر او که در حالتی نامتعادل به توپ زد از کنار تیرک السد گذشت. در صحنه‌ای دیگر نیز با ارسال جلالی و ضربه سر بلانکو موقعیتی عالی برای گلزنی ایجاد شد که با عکس العمل خوب مشعل برشم توپ راهی کرنر شد.

بعد از دو تعویض اجباری السد آن هم در عرض دو دقیقه به نظر می‌رسید السد برای این بازی دچار مشکل شده است اما یک کرنر همه چیز را تغییر داد.

دقیقه ۴۱ با ارسال اکرم عفیف از نقطه کرنر و خروج حسینی که قصد داشت با مشت توپ را به خارج محوطه دور کند ولی در یک حرکت بسیار عجیب توپ را وارد دروازه استقلال کرد. این اشتباه بزرگ کاپیتان استقلال شاکله تیم را نابود کرد و ادامه بازی برای استقلال بسیار دشوار شد.

در نیمه دوم نیز استقلال برای جبران گل خورده خود وارد زمین شد، ولی یک نمایش از هم گسیخته و پر از اشتباهات دفاعی ارائه کرد که اگر درخشش حسینی در نیمه دوم نبود شاید شاهد شکستی همانند شکست ۶ گله برابر العین می‌بودیم.

در ادامه اشتباهات پرتکرار مدافعین در دقیقه ۶۷ در حالی اکرم عفیف به درون محوطه استقلال هجوم برد که به نظر میرسید کنترل خوبی روی توپ ندارد اما کاپیتان دوم تیم یعنی روزبه چشمی با یک تکل بی‌مورد او را سرنگون و یک ضربه پنالتی را تقدیم السدی‌ها نمود. این ضربه پنالتی نیز توسط اکرم عفیف وارد دروازه استقلال شد.

در ادامه بازی علی‌رغم حضور بازیکنان قد بلند استقلال همچون بلانکو، آرمان و سیلوا، تمام ارسال‌های استقلالی‌ها‌ توسط مدافعین السد دفع شد و تنها موقعیت جدی استقلال با شوت از راه دور سامان فلاح به دست آمد.

2088805

۱۱ دقیقه وقت اضافه نیز برای استقلال کارساز نشد و استقلال تن به شکست داد؛ شکستی که نمایش دهنده عدم تمرکز بازیکنان استقلال و ضعف فنی و روحی این تیم بود. تیمی که در فصل گذشته نقطه قوت او قدرت دفاعی آن بود در ادامه فصل بسیار بد خود در دومین بازی پیاپی شکست خورد. شکستی با نمایشی ضعیف، منجر به پایان کار نکونام در باشگاه شد.

عادل عابدجوی

دیدگاه‌ها