کد خبر : 2073521 | 09 مهر 1403 ساعت 22:55 | 81.2K بازدید | 5 دیدگاه

زمستان سیاه استقلال در شروع پاییز

ورشکستگی کامل، استقلال در انتظار زلزله

استقلال بدون برنامه، یکی از بدترین نمایش‌های ممکن را در برابر السد به نمایش گذاشت تا همه منتظر زلزله در این تیم باشند.

ورشکستگی کامل، استقلال در انتظار زلزله

به گزارش "ورزش سه "، استقلال که شب بدی را در برابر پرسپولیس پشت سر گذاشته بود، برابر السد چیزی فراتر از فاجعه بود، آنها در حالی به عنوان صدرنشین به هفته دوم لیگ نخبگان پا گذاشتند که در فاصله این دو بازی پر از حاشیه بودند، استعفای نکونام، درخواست هواداران برای رفتن او، حمایت باشگاه از نکونام که نقطه مقابل درخواست هواداران بود و حضور لحظه آخری نکونام در تیم برای رفتن به زمین صاف و یک دست قطری‌ها نشان می‌داد این تیم تمرکز خوبی برای بازی در این سطح را ندارد.

باورش برای غیرحرفه‌ای‌ها هم سخت است، این‌همه حاشیه و شایعه در سه هفته گذشته و عکس‌العمل‌های مختلف سران باشگاه نشان می‌دهد هیچکس در حد و اندازه‌های نام این تیم نیست، از مدیرعاملی که برخلاف تحصیلاتش نمی‌داند در چه مکانی و به چه صورت از منافع تیم و نفرات دفاع کند و چه زمانی با سکوت برای تیم زمان بخرد تا هیئت مدیره منفعلی که گوش به فرمان شهریاری رئیس هیئت مدیره و همه کاره باشگاه هستند تا ببینند او در لحظه چه تصمیمی می‌گیرد.

شهریاری در سه هفته گذشته و بعد از شکست آبی‌ها در برابر استقلال خوزستان در برابر شایعات و بعضی از واقعیت‌ها برخلاف آب شنا کرده است، حمایت او از نکونام بعد از شکست در دربی و در روزی که استقلال هیچ برنامه‌ای برابر حریف دیرینه نداشت تا سکوت او و اخباری که نشان می‌داد او به دنبال مربی خارجی بدون کارنامه همانند بازیکنان بوسنیایی خریداری شده و دیپورت شده بعد از شکست استقلال در برابر استقلال خوزستان بود، نشان می‌دهد استقلال در حال غرق شدن در مشکلاتی است که خودش مسبب اصلی آن است.

2084525

هواداران استقلال که دیدند تیم آنها علی‌رغم تمام مشکلات در فصل قبل قهرمانی لیگ را به دلیل اختلاف نظر سرمربی و مدیرعامل و تصمیم اکثریت سهامداران و برکناری مدیرعامل به رقیب دیرینه واگذار کرد، سال جاری را نیز به بدترین شکل ممکن آغاز کرده‌اند و روزهای خوبی را پیش‌روی تیم نمی‌بینند و حق دارند به روش‌های مختلف اعتراض خود را به گوش تصمیم‌گیرندگان برسانند.

حال و روز تیم بر روی نیمکت بهتر از حوزه مدیریت نیست. استقلال در یکی از بدترین شب‌های خود موقعیت‌های زیادی به السد داد و بازیکنانش به دفعات در زمین خودی توپ لو دادند و هیچ برنامه تاکتیکی‌ای در بازی برای رسیدن به دروازه حریف نداشتند.

به نظر می‌آید هلدینگ خلیج فارس باید به صدایی که از همه ایران به گوش می‌رسد گوش کند و در رابطه با تمامی ارکان باشگاه اعم از هیئت مدیره، رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی آن بازنگری کند. 
لیگ تازه آغاز شده است و آبی‌ها در لیگ نخبگان علی‌رغم شکست امشب برابر السد فرصت بازیابی و رسیدن به هشت تیم برتر را دارند، این تیم به هوای تازه نیاز دارد، به کسانی که قبل از شروع کار دست هم را به گرمی بفشارند و برای دل هواداران این تیم که روزهای سختی را سپری کردند به جای حرف به دنبال چاره مشکلات باشند، مشکلاتی که اگر خودشان مسبب آن نباشند خیلی زود با توجه به هویت این تیم مرتفع خواهد شد.

محمدرضا تقی‌خانی

دیدگاه‌ها