کد خبر : 2073516 | 09 مهر 1403 ساعت 22:48 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

خواسته بزرگ فرگوسن که محقق نشد

رونالدو و بیل می‌خواستند با هم به یونایتد بیایند!

پاتریس اورا ادعا کرده است که کریستیانو رونالدو و گرت بیل هر دو در سال ۲۰۱۳ موافقت کرده بودند که به منچستریونایتد بپیوندند.

رونالدو و بیل می‌خواستند با هم به یونایتد بیایند!

به گزارش "ورزش سه"، اورا که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در منچستریونایتد بازی کرد و از موناکو به این تیم پیوست، یکی از اعضای کلیدی تیمی بود که تحت هدایت سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای، موفقیت‌های زیادی کسب کرد.

در طول دوران ۲۷ ساله شگفت‌انگیز خود در الدترافورد، فرگوسن منچستریونایتد را به ۱۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر، دو قهرمانی اروپا و پنج جام حذفی رساند و سپس در سال ۲۰۱۳ بازنشسته شد. از زمان رفتن او، منچستریونایتد در تلاش برای جایگزینی او با مربیانی مانند دیوید مویس، ژوزه مورینیو و اریک تن‌هاخ بوده است، اما هیچ‌کدام نتوانسته‌اند دوباره عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورند.

با این حال، اوضاع می‌توانست آسان‌تر باشد اگر رونالدو و بیل ۱۱ سال پیش به این تیم پیوسته بودند، اما اورا ادعا کرده است که باشگاه از پرداخت ۲۰۰ میلیون پوند برای هر دو بازیکن خودداری کرده و این معامله را به شکست کشانده است. اورا در پادکست Obi One گفت: «یکی از غم‌انگیزترین روزها بود. من گریه نکردم، در شوک بودم. دلیلش این بود که دو هفته قبل، او (فرگوسن) مرا به دفترش برد و گفت: "به این افراد نگاه کن، آنها فکر می‌کنند من بازنشسته می‌شوم، من قرار است ۱۰ سال دیگر بمانم اما ما باید لیگ قهرمانان بیشتری ببریم." او گفت: "پاتریس، کریستیانو رونالدو ۹۹ درصد موافقت کرده که برگردد. گرت بیل هم همینطور." او به ۲۰۰ میلیون پوند نیاز داشت و باشگاه قبول نکرد. حالا آنها یک میلیارد خرج کرده‌اند.»

2088784

رونالدو در سال ۲۰۰۹ با مبلغ ۸۰ میلیون پوند به رئال مادرید پیوست و تا سال ۲۰۱۸ در این باشگاه بازی کرد، و سپس به یوونتوس پیوست.

او بعداً در سال ۲۰۲۱ به منچستریونایتد بازگشت، اما دوران نه‌چندان خوبی را سپری کرد و سپس به النصر رفت.
در همین حال، بیل در تاتنهام عملکرد درخشانی داشت و در تابستان ۲۰۱۳ با مبلغ ۸۶ میلیون پوند به مادرید پیوست.

2088783

دیدگاه‌ها