کد خبر : 2073505 | 09 مهر 1403 ساعت 22:25 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

در عمرم چنین بازی ضعیفی ندیده بودم

آقافیروز علیه استقلالی‌ها: در حد تیم محلی بودید!

سرمربی اسبق استقلال نسبت به عملکرد این تیم مقابل السد قطر واکنش تندی نشان داد.

آقافیروز علیه استقلالی‌ها: در حد تیم محلی بودید!

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی کارشناس فوتبال و مربی شناخته شده بعد از شکست استقلال مقابل السد قطر گفت: استقلال تمام تلاشش را کرد که بازنده میدان باشد. خیلی تلاش کردند که این امر محقق  شود، اما فکر می‌کنم بازیکنان در زمین دنبال باختی سنگین‌تر از این بودند. مجموعه تیمی استقلال در این بازی فوق‌العاده ضعیف بازی کرد.

او ادامه داد: به عمرم چنین بازی ضعیفی ندیده بودم. در سطح لیگ یک و لیگ برتر و ملی و باشگاهی هرگز چنین بازی‌ای ندیده بودم. بیش از 7-8 موقعیت را بازیکنان استقلال به آنها دادند. بالای 50 توپ را لو دادند، آنهم بدون فشار حریف! یعنی در ساده‌ترین کنترل ها هم مشکل داشتند.

سرمربی اسبق استقلال با اشاره به عملکرد السد قطر تاکید کرد: خط دفاعی‌شان بسیار ضعیف بود. گلر آنها شوت خور بود. یک توپ را والیبالی دفع کرد و مشخص بود اینطور است.

کریمی افزود: هرچقدر این طرف تلاش کردند که گل بخوریم، از آن طرف یک شوت خوب هم که رامین رضاییان داخل چارچوب زد، بازیکنان خودمان مانع از گل زدن شدند.

او در پایان گفت: مجموعه کاری استقلال، چه نیمکت و چه داخل زمین در نیمه دوم فوق العاده ضعیف بود. در روزی که می‌توانستند نتیجه بگیرند، استقلال در حد تیم محلی بازی کرد.

دیدگاه‌ها