کد خبر : 2073501 | 09 مهر 1403 ساعت 22:19 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

فونسکا: سبک بازی متفاوتی را به ژابی نشان می‌دهیم!

پائولو فونسکا، سرمربی میلان می‌گوید علاقه زیادی به بازی دفاعی و فیزیکی‌ ندارد و تیمش را برای برد در مقابل لورکوزن به زمین خواهد فرستاد.

فونسکا: سبک بازی متفاوتی را به ژابی نشان می‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن و میلان برگزار کننده یکی از مصاف‌های حساس از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در آلمان هستند. شاگردان ژابی آلونسو در بازی نخست به برد ۴-۰ برابر فاینورد رسیدند، اما روسونری با شکست ۳-۱ مقابل لیورپول مهیای حضور در دومین بازی می‌شود.

فونسکا در ابتدا با سوالی درخصوص سبک بازی میلان مواجه شد و پاسخ داد: "نمی‌توانم بگویم که شیوه بازی ما همواره یکسان خواهد بود اما اهدافمان همیشه یکسان است. می‌توانیم بعدا در مورد این موضوع بیشتر صحتب کنیم چرا که الان زمان درستی برای آن نیست."

سرمربی میلان سپس درخصوص تغییرات احتمالی تیمش در بازی فردا گفت: "فکر نمی‌کنم تغییری داشته باشیم. اگرچه بازی‌های لیگ قهرمانان با سری آ متفاوت است. این بازی همانند لیورپول دیدار سختی برای ماست و باید به روند خوبی که در سری آ پیش گرفته‌ایم ادامه دهیم. از نظر دفاعی، بازی مقابل لورکوزن فرصت خوبی برای محک دوباره خط دفاعی میلان است. به بازیکنانم هشدار دادم که برای شکست دادن تیمی همچون لورکوزن باید در خط دفاعی کم اشتباه ظاهر شویم."

از سرمربی میلان درباره شکست لورکوزن مقابل آتالانتا در فینال لیگ اروپای فصل پیش پرسیده شد و او اذعان داشت: "آن بازی را کامل مشاهده کردم. همان بازی نشان داد که رقابت در سری آ تا چه اندازه دشوار است. صحبت‌های ژابی آلونسو درمورد بازی تدافعی و ضدحملات همیشگی تیم‌های ایتالیایی را خواندم و جا دارد بگویم که همواره دوست دارم وقتی در مورد سبک بازی میلان صحبت می‌شود، صحبت از برنامه‌های متنوع برای گلزنی مطرح شود. این را در بازی فردا به ژابی ثابت خواهیم کرد. سبک بازی ما تفاوت بسیاری با آتالانتا دارد چرا که آنها بیشتر روی به بازی فیزیکی می‌آورند اما فوتبال دلخواه من این نیست."

2081976

اگرچه به عنوان تیم مهمان منطقی است که تیمی که دفاع می‌کند ما باشیم اما زمانی که مالک توپ هستیم برنامه‌های متنوعی برای گلزنی پیاده خواهیم کرد. کنجکاوم تا عملکرد متفاوتی از تیمم نسبت به بازی‌هایی که در سری آ انجام دادیم مشاهده کنم."

فونسکا سپس در مورد کاپیتان فردای تیمش و همچنین شرایط آلوارو موراتا برای این بازی گفت: "ممکن است کاپیتانی میلان برعهده بازیکن جدیدی در بازی فردا باشد. در بازی قبل رافائل لیائو این افتخار را به دست آورد اما بازیکنان زیادی داریم که لایق بستن بازوبند کاپیتانی میلان هستند. درخصوص مصدومان باید بگویم که موراتا در تمرینات گروهی شرکت داشته، اما نمی‌خواهیم روی او ریسک کنیم. وضعیت دقیق او فردا مشخص خواهد شد."

دیدگاه‌ها