کد خبر : 2073497 | 09 مهر 1403 ساعت 22:12 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

تجدید خاطره تلخ چشمی مقابل السد

روزبه چشمی باز هم مقابل السد یک بازی تلخ دیگر را تجربه کرد.

تجدید خاطره تلخ چشمی مقابل السد

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی یک خاطره تلخ دیگر مقابل السد تجربه کرد و در این مسابقه علاوه بر یک اشتباه تاثیرگذار، پنالتی هم به تیم رقیب تقدیم کرد تا در روز شکست آبی‌ها عملکرد خوبی نداشته باشد.

مدافع باتجربه استقلال در دقیقه 6 مسابقه با ضربه نوک پا توپ را در موقعیت فوق‌العاده از مقابل مهاجم السد دور کرد تا یک موقعیت صددرصد را از السدی‌ها بگیرد و در همین صحنه با مصدومیتی روبرو شد و لنگ لنگان ادامه مسابقه را در زمین حضور داشت.

چشمی در ابتدای نیمه دوم با توجه به مصدومیت ایمان سلیمی و خروج او از زمین، باز هم با گام‌هایی که به نظر می‌رسد با مصدومیت همراه است وارد زمین شد و به ادامه مسابقه مشغول شد.

چشمی در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم توپ را از دست داد تا مهاجم اسپانیایی السد با حسینی تک به تک شود و خوش‌شانس بود که حسینی دست بازیکن السد را خواند و اجازه گلزنی به او نداد.

در ادامه مسابقه با حرکت درعمق سریع اکرم عفیف، چشمی این بازیکن را داخل محوطه شش قدم سرنگون کرد و خطای پنالتی به سود السد اعلام شد و بلافاصله بعد از این صحنه از زمین مسابقه اخراج شد.

هفت سال قبل روزبه چشمی در آخرین دیدار با السد از زمین مسابقه اخراج شد و در شرایطی که استقلال دو بر یک از حریف خود پیش افتاده بود و شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد داشت، رویای آبی‌ها نقش بر آب شد و حالا بعد از گذشت مدت زمان طولانی، تقابل با این تیم باز هم برای روزبه چشمی تلخ به پایان رسید.

2088761

دیدگاه‌ها