کد خبر : 2073494 | 09 مهر 1403 ساعت 22:11 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

پاتریک راهمن:

یک نفر نه، یامال را تیمی مهار می‌کنیم

پاتریک راهمن، سرمربی یانگ بویز، می‌گوید هیجان زیادی برای بازی مقابل بارسلونا دارد.

یک نفر نه، یامال را تیمی مهار می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاتریک راهمن قبل از برگزاری آخرین جلسه تمرینی یانگ بویز در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک، رویارویی با بارسلونا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را تحلیل کرد.

سرمربی سابق بازل تایید کرد که برای کاتالان‌ها احترام زیادی قائل است و همچنین کرد که در این بازی فقط به لامین یامال فکر نمی‌کند.

او درباره بارسلونا گفت: "بارسا در سال‌های اخیر همیشه یک تیم عالی و بزرگ داشته است. هانسی فلیک خوب شروع کرده، تیم او عالی بازی می‌کند چون ترکیب بسیار باکیفیتی دارد. ما با انرژی زیادی بازی خواهیم کرد. نمی‌خواهم فلیک را به عنوان یک مربی ارزیابی کنم."

ترکیب بارسلونا؟

حتی اگر به عنوان قهرمان سوئیس وارد این بازی شوید، می‌دانید که هر بازیکن بارسا می‌تواند برای شما مشکل ایجاد کند. هر بازیکن بارسا ویژگی‌هایی دارد و باید جلوی بازی همه آن‌ها را بگیریم تا ما را دچار مشکل نکنند، ما بتوانیم توپ را در اختیار داشته باشیم و بازی را کنترل کنیم. ما باید فضاهای مانور آن‌ها را ببندیم و اجازه بازی‌سازی ندهیم.

2088758

لامین یامال؟

او بازیکنی عالی است و استعدادی استثنایی دارد. آنچه او در چنین سن کمی به دست آورده و رقم زده، استثنایی است. اما قرار نیست که مثلاً یک بازیکن مامور مهار کردن او باشد، سعی می‌کنیم او را به عنوان یک تیم کنترل کنیم. ما باید برنامه درستی داشته باشیم.

بازی؟

ما واقعا مشتاقانه منتظر این بازی هستیم. باید بهترین بازی خود را انجام دهیم تا در شرایط خوبی باشیم. تیم آماده است و همه می‌خواهند بازی کنند. به شخصه خودم خیلی هیجان زده‌ام. ما در مرحله گروهی هستیم. ارزش بازیکنان بارسلونا باورنکردنی است. احترام بسیار زیادی برای آن‌ها قائل هستیم. هر مسابقه‌ای در چمپیونزلیگ خاص است.

دیدگاه‌ها