کد خبر : 2073493 | 09 مهر 1403 ساعت 22:09 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مصدومان: میلان با تمام قوا مقابل ژابی!

داوید کالابریا و نوا اوکافور مشکلی برای همراهی میلان مقابل لورکوزن نخواهند داشت.

بازگشت مصدومان: میلان با تمام قوا مقابل ژابی!

به گزارش "ورزش سه"، از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و در یکی از بازی‌های حساس، بایر لورکوزن میزبان میلان جان گرفته پائولو فونسکاست که با دو پیروزی متوالی در دربی دلامادولینا و لچه با روحیه مضاعفی پای به این دیدار خواهد گذاشت.

نکته خوشحال کننده برای فونسکا و هواداران میلان، حضور داویده کالابریا و نوا اوکافور دو بازیکن مصدوم میلان در آخرین تمرین روسونری در آلمان است. بازیکنانی که چند دیدار اخیر میلان را به علت مصدومیت از دست داده بودند اما امروز بدون مشکل در تمرینات گروهی پابه‌پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند و مشکلی بابت حضور مقابل لورکوزن نخواهند داشت.

همچنین آلوارو موراتا که از ابتدای فصل یکی دوبار درگیر مصدومیت‌های جزئی بخصوص از ناحیه زانو شده بود نیز بدون مشکل در تمرینات گروهی میلان حاضر شده و در صورت صلاح‌دید فونسکا می‌تواند از ابتدا در ترکیب به میدان برود.

گفتنی است میلان در اولین بازی خود در ليگ قهرمانان با نتیجه ۳-۱ برابر میهمانش لیورپول شکست خورد و لورکوزن نیز در هلند با نتیجه پرگل ۴-۰ از سد فاینورد گذشت. از این جهت این بازی اهمیت بالایی برای شاگردان فونسکا دارد تا موفق به جبران امتیازات از دست داده در هفته نخست شوند.

دیدگاه‌ها