کد خبر : 2073480 | 09 مهر 1403 ساعت 21:21 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پالمر: می‌خواستم قرضی جدا شوم، گواردیولا نگذاشت!

کول پالمر، ستاره این روزهای چلسی، مدعی شد علاقه‌مند به جدایی قرضی از منچسترسیتی بود، اما پپ گواردیولا این اجازه را به او نداده است.

پالمر: می‌خواستم قرضی جدا شوم، گواردیولا نگذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، کول پالمر هافبک تهاجمی چلسی ستاره اول هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر بود و با به ثمر رساندن چهار گل تنها در نیمه نخست، به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که در نیمه اول موفق به ثبت پوکر می‌شود.

پالمر امروز روبروی مجری بی‌بی‌سی نشست و در خصوص شرایط این روزهای خودش و البته دوران حضورش در منچسترسیتی صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

او ابتدا در مورد دوران حضورش در منچسترسیتی گفت: "همان‌طور که می‌دانید با توجه به بازیکنانی در منچسترسیتی حضور دارند، فیکس شدن کار بسیار سختی است. هرچند من از آمادگی کامل جسمی و ذهنی برای حضور بیشتر در ترکیب تیم برخوردار بودم، اما خب فرصت چندانی به من نمی‌رسید. احساسی که داشتم این بود که قرار نیست دقایق زیادی برای بازی کردن به دست بیاورم و تصمیم گرفتم از سیتی جدا شوم.

البته که خیلی تصمیمی سختی بود و ابتدا دوست داشتم به صورت قرضی منتقل شوم. حتی این قضیه را با پپ گواردیولا هم مطرح کردم، اما او قاطعانه گفت یا باید در تیم بمانی، یا به صورت دائم جدا شوی. در نهایت بعد از چند روز، تصمیم گرفتم به چلسی بپیوندم."

پالمر درمورد تفاوت چلسی و منچسترسیتی و همچنین درخشش در این فصل گفت: "واضح است که چلسی و منچسترسیتی تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. با توجه به لیست تیم در چلسی پروژه متفاوتی شکل گرفته اما منچسترسیتی سال‌هاست که در اوج قدرت قرار دارد و بازیکنان ثابتی دارد.

2069063

اینکه چرا در چلسی عملکرد خوبی دارم دلایل مختلفی دارد که مهم‌ترینش به سبک بازی تیم برمی‌گردد، چرا که فوتبال مالکانه‌ای بازی می‌کنیم و وقتی تیم در موقعیت حمله قرار دارد، مورد اعتماد هم‌تیمی‌هایم قرار می‌گیرم و پاس‌های زیادی دریافت می‌کنم تا بتوانم موقعیت خلق کنم."

در بخش پایانی این گفت‌وگو، از پالمر پرسیده شد که اگر قرار باشد یک پنالتی زندگی او را از مرگ نجات دهد، چه بازیکنی را به جز خودش برای زدن آن ضربه انتخاب می‌کند که او پاسخ داد: "ماریو بالوتلی. شاید تعجب کنید، اما اگر ضربات پنالتی او را در یوتیوب مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که چه قدرت خوبی در پنالتی زدن و البته فریب دادن دروازه‌بانان حریف دارد‌."

دیدگاه‌ها