کد خبر : 2073479 | 09 مهر 1403 ساعت 21:12 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

۴۱ ثانیه برای گل زدن در آسیا، خیلی دیر است!

گل زودهنگام علیپور پشت سر قاضی و یک استقلالی

علیپور با گلزنی در ثانیه ۴۱ دیدار مقابل پاختاکور ششمین گل سریع تاریخ این رقابت‌ها را به ثمر رساند.

گل زودهنگام علیپور پشت سر قاضی و یک استقلالی

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور که برای گلزنی دوباره برای پرسپولیس در مسابقات آسیایی بسیار باانگیزه بود، تنها به ۴۱ ثانیه در دیدار مقابل پاختاکور نیاز داشت تا ارسال خوب امیری را تبدیل به گل کند و سرخ پوشان را با نتیجه یک بر صفر پیش بیندازد. 
این گل در شرایطی به ثمر رسید که حالا تبدیل به پنجمین گل تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ نخبگان آسیا شد که زودتر از دقیقه ۱ به ثمر می‌رسد!
سباستین سوریا در دیدار لخویای قطر و پاختاکور ازبکستان در فصل 2013 در ثانیه 10 برای تیم قطری گلزنی کرد تا این بازیکن سریع‌‌ترین گل تاریخ این رقابت‌ها را به ثبت رسانده باشد.
پس از این گل، ناصر الدوساری مهاجم جوان الهلال در فینال لیگ قهرمانان آسیا، در سال ۲۰۲۰ مقابل پوهانگ برای گلزنی تنها ۱۶ ثانیه فرصت می‌خواست و سومین گل سریع این رقابت‌ها توسط کوتی‌بائف در ثانیه 17 دیدار لوکوموتیو مقابل الاهلی امارات در فصل ۲۰۱۴ به ثمر رسید و گل‌های چهارم و پنجم این لیست متعلق به بازیکنان ایرانی است!
محمد قاضی، مهاجم ذوب‌آهن، در سال 2011 در دیدار یک هشتم نهایی مقابل النصر در ثانیه 33 برای تیم اصفهانی گلزنی کرده و کاوه رضایی نیز در سال ۲۰۱۴ برای اینکه دروازه التعاون عربستان را برای استقلال باز کند تنها ۳۴ ثانیه فرصت می‌خواست.
حال علی علیپور با گلی که در این دیدار به ثمر رساند، ششمین گلزن سریع تاریخ این رقابت‌ها نام گرفت.

دیدگاه‌ها