کد خبر : 2073467 | 09 مهر 1403 ساعت 20:20 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آخرین تمرین در آرارات

دو ستاره به سپاهان اضافه شدند!

تیم فوتبال سپاهان یک جلسه تمرینی را پیش از بازی استقلال تاجیکستان برگزار کرد.

دو ستاره به سپاهان اضافه شدند!

به گزارش “ورزش سه”، پس از دو شکست تلخ برابر تراکتور و الوحدات و تساوی در دربی اصفهان که منجر به سقوط در جدول لیگ و آسیایی شد، سپاهان با توپ پر آماده رویارویی با استقلال تاجیکستان است تا روزهای تلخ خود را فراموش کند.

آخرین جلسه تمرینی سپاهان پیش از دیدار با استقلال تاجیکستان از ساعت ۱۶:۲۰ در زمین چمن آرارات اصفهان آغاز شد و با توجه به وضعیت نه چندان خوب چمن فولادشهر، سپاهانی‌ها ترجیح دادند در زمین مسابقه تمرین نکنند.

سیاوش یزدانی و محمد دانشگر که مصدوم بودند، در این تمرین حضور داشتند اما هنوز مشخص نیست که برای بازی فردا در اختیار کادرفنی این تیم خواهند بود یا خیر.

بعد از نرم‌دوی و حرکات کششی، بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند و پاس‌های کوتاه کار کردند که در این بین بازیکنان تیم سپاهان با یکدیگر شوخی و خنده داشتند و لحظات مفرحی به وجود آمد.

2088710

فضا و اتمسفر تمرین بسیار پرانرژی بود و از جو سنگین روزهای اخیر خبری نبود. به نظر می‌رسید بازیکنان و کادرفنی شکست مقابل تراکتور را به باد فراموشی سپرده‌اند.

این در حالی است که بعد از پایان 15 دقیقه فرصت قانونی پوشش رسانه‌ای تمرین، ناظر ای‌اف‌سی خبرنگاران و عکاسان را به بیرون از استادیوم راهنمایی کرد.

دیدگاه‌ها