کد خبر : 2073460 | 09 مهر 1403 ساعت 19:55 | 4.9K بازدید | 3 دیدگاه

گلر قهرمان آسیا علیه اولین گل بلانکو

گوستاوو بلانکو نخستین موقعیت جدی استقلال را ایجاد کرد که با درخشش مشعل برشم همراه شد.

گلر قهرمان آسیا علیه اولین گل بلانکو

به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال، در دربی پایتخت به دلیل برخورد شدید با میلاد محمدی دچار مصدومیت شد. این اتفاق در دقایق ابتدایی نیمه اول رخ داد و منجر به خونریزی شدید در ناحیه پیشانی او شد. با وجود این مصدومیت، بلانکو نشان داد که عزمش برای بازگشت به میادین و کمک به تیمش جزم است و حالا با انگیزه‌های بالا به مصاف السد قطر آمده است.

در دیدار برابر السد، بلانکو در دقیقه 13 اولین موقعیت جدی استقلال را ایجاد کرد. جلالی از سمت چپ توپ را به روی دروازه ارسال کرد و بلانکو با یک ضربه سر تماشایی تلاش کرد تا دروازه مشعل برشم، سنگربان ملی پوش السد، را باز کند. واکنش فوق‌العاده و به‌موقع برشم، این فرصت طلایی را به کرنر فرستاد و امیدهای استقلال را به شدت افزایش داد.

ویدئو: 354573
2088703

انگیزه‌های بلانکو برای گلزنی در این بازی بیشتر از همیشه احساس می‌شود. او به دنبال این است که با نمایش خوب خود نه تنها اعتماد هواداران را جلب کند، بلکه نخستین گل فصل خود را نیز در این مسابقه به ثمر برساند. بلانکو به خوبی می‌داند که گلزنی در چنین دیدارهایی می‌تواند تأثیر زیادی در روحیه تیم و نتایج آینده داشته باشد و او عزم خود را برای رسیدن به این هدف جزم کرده است.

دیدگاه‌ها