کد خبر : 2073459 | 09 مهر 1403 ساعت 19:50 | 15.8K بازدید | 13 دیدگاه

روزبه دل هواداران استقلال را خالی کرد

مصدومیت روزبه چشمی در همان دقایق ابتدایی بازی، باعث نگرانی هواداران استقلال شد.

روزبه دل هواداران استقلال را خالی کرد

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه هفتم بازی استقلال و السد، دل هواداران استقلال با مصدومیت ناگهانی روزبه چشمی به لرزه افتاد. در جریان یک ضدحمله سریع از سوی السد، رافا موخیکا، مهاجم اسپانیایی این تیم، توانست با یک سر توپ سامان فلاح را دریبل کند و در موقعیتی خطرناک برای شوت‌زنی قرار بگیرد. اما دخالت به‌موقع روزبه چشمی، بازیکن باتجربه استقلال، مانع از شوت‌زنی موخیکا شد و با یک تکل تیز و هوشمندانه، توپ را به کرنر فرستاد.

با این حال، بلافاصله پس از این حرکت، چشمی به دلیل پیچیدن مچ پایش دچار آسیب شد و بر زمین افتاد. تیم پزشکی استقلال به سرعت وارد زمین شد تا به وضعیت او رسیدگی کند، اما نگرانی‌ها زمانی بیشتر شد که چشمی با لنگیدن زمین را ترک کرد. هواداران استقلال که خاطره غیبت او در دربی را تازه به یاد داشتند، نگران بودند که مبادا او بار دیگر به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شود.

خوشبختانه، پس از چند دقیقه درمان، روزبه چشمی به بازی برگشت و با روحیه جنگندگی همیشگی‌اش ادامه داد. این بازگشت نه تنها به بازیکنان استقلال اعتماد به نفس داد، بلکه نشان از عزم بالای چشمی برای همراهی تیم در این رقابت حساس داشت.

دیدگاه‌ها