کد خبر : 2073445 | 09 مهر 1403 ساعت 19:02 | 15.1K بازدید | 11 دیدگاه

خدابنده‌لو آرایش ترکیب پرسپولیس را به هم ریخت

عملکرد محمد خدابنده‌لو باعث شد گاریدو راضی به تغییر آرایش تیمش بشود.

خدابنده‌لو آرایش ترکیب پرسپولیس را به هم ریخت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پرسپولیس در بازی‌های اخیر با آرایش ۲-۴-۴ و با استفاده از یک مهاجم سایه به میدان می‌رفت و با این روش استقلال را نیز شکست داد، حالا گاریدو در بازی آسیایی تصمیم جالبی گرفته و از دو هافبک دفاعی بهره می‌برد.

پرسپولیس مقابل پاختاکور ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کند و محمو خدابنده‌لو زوج مسعود ریگی در پست هافبک دفاعی خواهد بود تا علی علیپور در خط حمله به عنوان تک مهاجم هدف بازی کند و سرخ‌ها این بازی به جای مهاجم سایه از یک هافبک دفاعی بیشتر استفاده کنند‌.

2074941

البته مصدومیت امید عالیشاه و شرایط اوستون اورونوف برای این بازی در این تصمیم گاریدو تاثیرگذار بوده اما محمد خدابنده‌لو سورپرایز مرد اسپانیایی در بازی برابر پاختاکور ازبکستان است.

نکته جالب اینکه خدابنده‌لو مقابل آلومینیوم به جای سروش رفیعی فیکس شده بود اما در دربی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. با این حال این هافبک جوان در لیگ نخبگان فرصت خودنمایی دارد و باید دید جواب اعتماد گاریدو را چطور خواهد داد.

حضور همزمان سروش رفیعی و محمد خدابنده‌لو می‌تواند خلاقیت در خط هافبک پرسپولیس را بالا ببرد و علیپور به عنوان فوروارد هدف بیشتر در موقعیت گلزنی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها