کد خبر : 2073414 | 09 مهر 1403 ساعت 16:44 | 9.3K بازدید | 14 دیدگاه

اولین تجربه مربیگری حرفه‌ای فیلیپه لوئیس؛

فلامینگو سرمربی سابق برزیل را برکنار کرد

تیته، سرمربی سابق برزیل، از هدایت فلامینگو برکنار شد و این باشگاه فیلیپه لوئیس را جایگزین او کرد.

فلامینگو سرمربی سابق برزیل را برکنار کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیته امروز (دوشنبه) توسط فلامینگو اخراج شد. هدایت این باشگاه اولین شغل او پس از صعود همراه تیم ملی برزیل به دو جام جهانی گذشته بود.

با اعلام این باشگاه فیلیپه لوئیس، مدافع سابق اتلتیکومادرید، چهره‌ای مطرح در باشگاه ریودوژانیرو و مربی آکادمی فلامینگو بود. فلامینگو کمتر از یک روز پس از پیروزی خانگی 1-0 مقابل اتلتیکو پارانائنسه در لیگ برزیل، در بیانیه‌ای برکناری تیته را اعلام کرد.

قرارداد تیته تا پایان سال اعتبار داشت. هفته گذشته، فلامینگو در مرحله یک چهارم نهایی کوپا لیبرتادورس از پنارول اروگوئه شکست خورد. این تیم در حال حاضر با 48 امتیاز در 27 بازی در رده چهارم لیگ برزیل قرار دارد و 11 امتیاز با بوتافوگو صدرنشین فاصله دارد.

2088626

فلامینگو روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برزیل به مصاف کورینتیانس خواهد رفت، تورنمنتی که در آن آخرین شانس برای کسب یک جام را امتحان می‌کند.

تیته 63 ساله در ماه آوریل جام قهرمانی ایالت ریو را به عنوان تنها جام خود با فلامینگو به دست آورد. او پس از جام جهانی 2022، تیم ملی برزیل را در پی حذف در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کرواسی، ترک کرد.

تیته همچنین برزیل را به جام جهانی 2018 برد که تیمش در مرحله یک چهارم نهایی توسط بلژیک حذف شد. هواداران فلامینگو تیته را در جریان پیروزی 1-0 تیمش مقابل اتلتیکو پارانائنسه در ورزشگاه ماراکانا هو کردند.

دیدگاه‌ها