کد خبر : 2073412 | 09 مهر 1403 ساعت 16:42 | 9.1K بازدید | 36 دیدگاه

خط حمله بی‌رحم و خط دفاعی آسیب‌پذیر قطری‌ها:

مسیر پیروزی استقلال مقابل السد: حمله همه جانبه!

استقلال در بازی با السد نباید چشم به ضدحملات داشته باشد.

مسیر پیروزی استقلال مقابل السد: حمله همه جانبه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد تشابه زیادی با استقلال لیگ بیست و چهارم دارد، آنها در عملکرد هجومی تیم خوبی بودند اما در بسته نگه داشتن دروازه خود ضعیف عمل کردند و به مقیاس گل‌هایی که به ثمر رساندند و در حالی که 17 گل مقابل رقبا به ثمر رساندند، تفاضل مثبت چهار دارند و این خبر از آسیب‌پذیریشان در خط دفاعی دارد.

تیم فوتبال السد در لیگ ستارگان قطر، پس از انجام ۶ مسابقه، نتایج متنوعی را به ثبت رسانده. این تیم در این مسابقات به جز یک تساوی ۱-۱ مقابل العین، موفق به کسب سه پیروزی و سه باخت شده است. در مجموع، در این شش مسابقه، ۳۰ گل رد و بدل شده که سهم السد ۱۷ گل و سهم رقبا ۱۳ گل بوده است.

السد با داشتن دومین خط حمله برتر و همچنین دومین خط دفاعی ضعیف در لیگ ستارگان، نشان‌دهنده نوسانات قابل توجهی در عملکردش است، این تیم در تمامی مسابقات موفق به گلزنی شده، اما تنها یک کلین‌شیت را به ثبت رسانده است.

عملکرد سینوسی السد به گونه‌ای بوده که در کارنامه‌شان پیروزی‌های پرگل ۵-۱، ۵-۰ و ۴-۲ (برابر الغرافه) به چشم می‌خورد، در حالی که شکست‌های سنگینی مانند ۵-۱ برابر الدحیل و ۳-۱ نیز تجربه کرده‌اند.

با آماری که مشاهده می‌شود استقلال در صورت عقب نشستن مقابل این تیم که خط حمله قدرتمندی دارد، کار سختی خواهد داشت تا دروازه خود را بسته نگه دارد اما با ارائه بازی هجومی مقابل آنها شانس گلزنی خواهد داشت و می‌تواند حریف را تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاه‌ها