کد خبر : 2073406 | 09 مهر 1403 ساعت 16:22 | 10.2K بازدید | 20 دیدگاه

پاسخ مدافع لورکوزن به بایرن: همین‌جا جام خوبه!

جاناتان تاه، مدافع بایرلورکوزن، می‌گوید از حضور در این تیم خوشحال است و با هم‌بازیانش هماهنگی زیادی دارد.

پاسخ مدافع لورکوزن به بایرن: همین‌جا جام خوبه!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در بازی هفته دوم چمپیونزلیگ فرداشب به مصاف میلان خواهد رفت. جاناتان تاه مدافع لورکوزن در کنار ژابی آلونسو، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حضور داشت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تاه در تابستان به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار داشت اما با وجود پیشنهادات از سوی باوارایی‌ها تصمیم گرفت در لورکوزن بماند. او از این تصمیم خوشحال است و به نوعی اعلام کرد که علاقه‌ای به فکر کردن درباره پیشنهاد بایرن ندارد.  

او درباره رویارویی با میلان گفت: "همیشه مقابل تیم‌های ایتالیایی کار سختی خواهید داشت، فردا یک بازی فوق‌العاده مقابل میلان خواهیم داشت و ما باید با صد درصد توان بازی کنیم.

2073917

سطح فعلی تیم؟

مشخص است که ما همیشه به‌خصوص در جزئیات می‌توانیم پیشرفت کنیم. هرگز نمی‌گوییم که خوشحالیم و همه چیز خوب است، تکرار می‌کنم همیشه سعی می‌کنیم برای رشد و پیشرفت کار کنیم و بازی به بازی این کار را انجام خواهیم داد.

لورکوزن در سال‌های اخیر چقدر تغییر کرده است؟

از سال‌های قبل تا الان اتفاقات زیادی افتاده است... اکنون در سطحی هستیم که می‌توانیم با بهترین‌های اروپا رقابت کنیم، در لیگ قهرمانان هستیم...

با وجود شایعات نقل و انتقالات تابستانی، الان چه وضعیتی داری؟

در لورکوزن احساس خوبی دارم، با تیم هماهنگ شده‌ام، با همه رابطه خوبی دارم و می‌توانم بگویم که همه چیز خوب است.

2073079

چرا رویارویی با تیم‌های ایتالیایی سخت است؟

برای همه سخت است. سبک متفاوتی نسبت به بوندس‌لیگا دارند، بسیار تاکتیکی بازی می‌کنند و در سطح دفاعی عالی هستند. همیشه سطح بسیار بالایی دارند، به تمرکز بسیار خوبی نیاز داریم، باید روی مالکیت توپ مسلط باشیم. پس باید مراقب باشیم چون در ضد حمله خطرناک هستند.

شلوغی تقویم و فشردگی مسابقات؟

بازی‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود. بازی و رقابت با تیم‌های دیگر را دوست دارم، اما باید بگویم که یک محدودیت لازم است. اینکه بخواهید سطح تیم را همیشه بالا نگه دارید بسیار سخت است و از طرف دیگری خطر مصدومیت وجود دارد.

دیدگاه‌ها