کد خبر : 2073404 | 09 مهر 1403 ساعت 16:03 | 12.8K بازدید | 7 دیدگاه

مبهوت بازی‌های او شده‌ام

شاهین: سلتیک یک مهاجم ژاپنی غیرعادی دارد!

نوری شاهین، مربی دورتموند، کیوگو فوروهاشی را خطرناک‌ترین بازیکن سلتیک در بازی فردا عنوان کرد.

شاهین: سلتیک یک مهاجم ژاپنی غیرعادی دارد!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که در روز اول لیگ قهرمانان توانست با سه گل بروژ را شکست دهد، فردا در خانه میزبان سلتیک است. حریف اسکاتلندی نیز شروعی خوب داشت و 5-1 اسلوان براتیسلاوا را مغلوب کرد.

دورتموند بعد از پیروزی روحیه‌بخش در بوندسلیگا برابر بوخوم به این بازی رسیده و نوری شاهین در نشست خبری خود گفت: «هر تیمی نقاط قوت و ضعف و بازیکنان کلیدی خود را دارد، بنابراین نام بردن از یک نفر در سلتیک آسان نیست. اما اگر واقعاً یک نام در سلتیک می‌خواهید، من از طرفداران بزرگ مهاجم ژاپنی‌شان هستم. کیوگو فوروهاشی، امیدوارم نام او را درست گفته باشم. او یک مهاجم معمولی نیست. ما عادت داریم مقابل مهاجمان بزرگ بازی کنیم، اما او بسیار باهوش است و من واقعاً بازی‌اش را دوست دارم. نحوه حرکت او با توپ و زمان‌بندی دویدن‌هایش نشان از هوش و بلوغ تاکتیکی او دارد. من گروهی از بازیکنان بسیار با استعداد را در سلتیک می‌بینم. البته ما هم آماده هستیم.»

2088604

شاهین در مورد آرنه انگلس، (بازیکن 21 ساله بلژیکی) خرید 11 میلیون پوندی سلتیک، که سابقه بازی بوندسلیگا را دارد گفت: «راستش انگلس را خیلی نمی‌شناسم. البته می‌دانم که او در بوندسلیگا بازی کرده و بازیکن خوبی است، اما من بازی‌های او را دنبال نکردم. بنابراین گفتن چیزی در مورد او حرفه‌ای نیست. من فقط از مسابقاتی که آنالیز کردیم فهمیدم که بازیکن بسیار خوبی است.»

شاهین در ادامه افزود: «سلتیک یک باشگاه معتبر با استعدادهای شگفت‌انگیز است و با یک مربی فوق‌العاده. بازی فردا برای ما یک چالش خواهد بود، اما در عین حال یک چالش بزرگ که انتظار داریم با حمایت هواداران از آن موفق بیرون بیاییم.»

2088605

شاهین در مورد پاسکال گروس، خرید جدید دورتموند، نیز گفت: «پاسکال گروس هر کاری را که ما می‌خواستیم تاکنون انجام داده است. ما بسیار خوشحالیم که او در کنار ما است. تاثیر او در بازی ما بسیار آشکار است.»

دیدگاه‌ها