کد خبر : 2073400 | 09 مهر 1403 ساعت 15:45 | 17.6K بازدید | 28 دیدگاه

این هواداران باید شناسایی شوند

واکنش فلیک به دربی مادرید: این‌که فوتبال نیست

هانسی فلیک می‌گوید دربی مادرید را ندیده اما در مورد اتفاقات حاشیه‌ای آن نظر خود را مطرح کرد.

واکنش فلیک به دربی مادرید: این‌که فوتبال نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شروع خوبی در لیگ قهرمانان نداشت و در زمین موناکو شکست خورد. بارسا فردا دومین بازی فصل خود در این رقابت‌ها را برابر یانگ بویز پیش رو دارد در حالی که شنبه شب در زمین اوساسونا اولنی باخت فصل خود در لالیگا را متحمل شد.

هانسی فلیک در مورد بازی گفت: «ما رقیب را آنالیز کرده‌ایم. همانطور که همیشه قبل از هر بازی این کار انجام می‌دهیم. سال گذشته آنها قهرمان سوئیس شدند، ولی امسال فصل را خوب شروع نکرده‌اند. در مقابل استون ویلا آنها نشان دادند که تیم سریعی هستند و ما باید حواسمان جمع باشد. آنها تیمی جوان و با کیفیت هستند. ما باید آماده باشیم.»

فشار روی بارسلونا: «من نمی‌دانم فشار چیست. نه نه، این بخشی از کار ماست. هر کسی فشار خاص خود را در کارش دارد. ما باید برنده شویم و همیشه فشار برای بردن وجود دارد. ما باید خاطره بازی با موناکو را پاک کنیم. اکنون امتیازی نداریم اما در خانه مقابل تیم خوبی بازی می‌کنیم که به شایستگی در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.»

فلیک در مورد بازگشت فرانکی دی یونگ گفت: «بدون شک این خبر خوبی است که او می‌تواند به تیم بازگردد، حتی اگر فقط برای 5 یا 10 دقیقه باشد. فرانکی برای من بازیکن بسیار مهمی است. ما از برگشتن او هیجان‌زده‌ایم و برای فرانکی نیز مهم است که بعد از چند ماه دوباره بازی کند.»

2088599

فلیک در مورد اشتباهات بازی با اوساوسونا گفت: «در انتقال توپ مشکل داشتیم و مرتکب اشتباهات زیادی شدیم. باید کیفیت خود را با توپ نشان دهیم و بازیکنانم می‌دانند چگونه با توپ بازی کنند. مهم این است که برای پیروزی در بازی‌ها اشتباهات دفاعی مرتکب نشویم. در سطح فردی، هر کدام باید نقش خود را بدانند و در میدان مسئولیت را بپذیرند.»

مربی بارسا در مورد حواشی دربی مادرید گفت: «من این بازی را ندیدم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. فکر می‌کنم هواداران خاطی باید شناسایی شوند و از ورود به ورزشگاه‌ها منع شوند. قبول این شرایط دشوار است. این که بخشی از فوتبال نیست چون هواداران فقط باید تشویق کنند.»

فلیک در مورد اهمیت بازی فردا بعد از شکست برابر موناکو گفت: «ما با تیمی بازی خواهیم کرد که معتقدیم تیم خوبی است. ما به اندازه کافی اعتماد به نفس داریم که بگوییم می‌خواهیم برنده شویم. اولین بازی را باختیم اما این دلیلی برای افسرده شدن نیست. برای آن شکست دلایلی وجود داشت ولی در مدل جدید لیگ قهرمانان که هنوز ناشناخته است، باید تا جایی که می‌توانیم امتیاز اضافه کنیم.»

2083689

به دست آوردن احترام در اروپا: «من به عنوان مربی بارسا فقط مقابل موناکو شکست خورده‌ام و نگران اتفاقات سال گذشته یا قبل‌تر نیستم. همه ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان موفق باشیم. من نگرش بسیار مثبتی دارم. تیم خوب کار می‌کند و فوتبال بسیار جذابی بازی می‌کند. ما می‌توانیم دوباره احترام سابق را به دست آوریم و روی آن کار خواهیم کرد.»

از فلیک در مورد انتقال وویچک شزنی که امروز در تست‌های پزشکی بارسا حاضر شد نیز پرسیدند و او جواب داد: «من در مورد بازیکنانی صحبت نمی‌کنم که در تیم نیستند. در حال حاضر او عضو بارسا نیست. من به هیچ بازیکنی تضمین نمی‌دهم که شروع کننده و شماره یک باشد. البته من با او صحبت کرده‌ام، اما دیگر چیز بیشتری نمی‌گویم. در چند روز آینده او قراردادش را امضا خواهد کرد. شنبه در مورد آن صحبت خواهیم کرد نه الان.»

دیدگاه‌ها