کد خبر : 2073398 | 09 مهر 1403 ساعت 15:41 | 6K بازدید | 63 دیدگاه

رئیس جمهور آرژانتین: مسی بهترین بازیکن تمام دوران است

خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، می‌گوید بدون شک لیونل مسی بهترین بازیکن تمام تاریخ است و هیچ فوتبالیستی به اندازه او کامل نیست.

رئیس جمهور آرژانتین: مسی بهترین بازیکن تمام دوران است

به گزارش "ورزش سه"، خاویر میلی، لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نامید. او اخیرا از ستاره اینترمیامی تمجید کرده و پیش از این هم علاقه خود به فوق ستاره اینترمیامی را ابراز کرده بود.

میلی در مصاحبه با سوزانا گیمنز، خبرنگار آرژانتینی، در مورد موفقیت‌های فوتبالی نماد آرژانتین صحبت کرد. او تاکید کرد که حتی در روزهای مصدومیت مسی، از این فوتبالیست افسانه‌ای حمایت می‌کرد تا قوی‌تر به میادین بازگردد.

2088596

او گفت: "من علاقه زیادی به مسی دارم. ویدیوهایی از صحبت‌های من وجود دارد، و در حالیکه بقیه صحبت‌های زیادی درباره تو داشتند، به شخصه همیشه معتقد بودم که او بهترین بازیکن تمام دوران است.

بقیه می‌توانند در یک زمینه خوب باشند، اما نه در همه چیز. مسی در همه چیز بهترین است. به همین دلیل مسی باورنکردنی است. هیچ انسانی در همه چیز بهترین نیست."

رئیس جمهور آرژانتین سپس درخواست کرد که با کاپیتان تیم ملی دیدار کند. او خطاب به خبرنگار حاضر در این مصاحبه گفت: "باید شرایطش را مهیا کنی تا بتوانم او را ملاقات کنم. واقعا دوست دارم لیونل مسی را از نزدیک ببینم."

دیدگاه‌ها