کد خبر : 2073387 | 09 مهر 1403 ساعت 14:29 | 22.7K بازدید | 16 دیدگاه

کامران آماده نبرد با عبدالرشید و تیلور (عکس)

کامران قاسمپور بدون شک سخت‌ترین مسابقه عمر خود را تا کمتر از یک ماه دیگر در آلبانی پیش رو خواهد داشت.

کامران آماده نبرد با عبدالرشید و تیلور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند سالی است که طرفداران کامران قاسمپور با تعریف و تمجید از سبک کشتی او اعتقاد داشتند حتی این کشتی‌گیر در صورت حضور در مسابقات وزن 86 کیلوگرم می‌تواند طلای جهان و المپیک را کسب کند و رقبای مثل دیوید تیلور آمریکایی را شکست دهد.

اتفاقات عجیب در ماه‌های اخیر از جمله شکست تیلور در انتخابی کشتی آمریکا و محرومیت عبدالرشید سعداله یف از المپیک طوری رقم خورد که حالا کامران در آستانه بزرگترین چالش زندگی ورزشی خود قرار دارد.

دو قهرمان جهان و المپیک تصمیم گرفتند بعد از اینکه المپیک را از دست دادند در یک وزن بالاتر و پایین‌تر یعنی 92 کیلوگرم در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی آلبانی روی تشک بروند.

2088575

کامران قاسمپور که در این وزن از هر دو قهرمان نامدار آمریکایی و روسی صاحب سبک‌تر و عنوان‌دارتر به حساب می‌آید، بعد از تحمل یک دوره مصدومیت و دوری از کشتی، این روزها در خانه کشتی خودش را آماده این نبرد دشوار می‌کند.

مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در رشته کشتی آزاد تا کمتر از یک ماه دیگر در کشور آلبانی برگزار می‌شود و بدون شک با حضور کامران قاسمپور، دیوید تیلور و عبدالرشید سعداله یف تمامی نگاه‌ها به رقابت‌های این وزن خواهد بود.

2088577

دیدگاه‌ها