کد خبر : 2073386 | 09 مهر 1403 ساعت 14:22 | 9.6K بازدید | 14 دیدگاه

الاهلی هم پس از النصر به سراغ تغییرات رفت

اخراج سرمربی رقیب عربستانی استقلال و پرسپولیس

روزنامه معروف عربستانی نوشته است که دیدار امشب با الوصل، آخرین بازی ماتیاس یایسل روی نیمکت الاهلی است.

اخراج سرمربی رقیب عربستانی استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که پس از النصر، حالا دیگر تیم مطرح عربستانی به سراغ گزینه تغییرات روی نیمکت خود رفته است. نتایج ناامیدکننده از جمله شکست برابر الجندل در جام حذفی و کنار رفتن از این مسابقات و باخت برابرا القادسیه در لیگ حرفه‌ای، باعث شده تا جایگاه ماتیاس یایسل در خطر باشد.

روزنامه معروف عربستانی امروز در خبری نوشته است: منابع اختصاصی به "الریاضیة" اطلاع دادند که مدیریت باشگاه الاهلی تصمیم به پیدا کردن جایگزینی برای ماتیاس یایسل، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، گرفته است.

این منابع همچنین احتمال دادند که دیدار الاهلی برابر الوصل امارات، که قرار است امروز برگزار شود، آخرین بازی یایسل به عنوان سرمربی تیم جده‌ای خواهد بود. با این حال، منابع نزدیک به این سرمربی آلمانی اعلام کردند که او همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ اطلاعی، به صورت مستقیم یا غیرمستقیم، از تصمیم به اخراجش دریافت نکرده است.

پیش از این، "الریاضیه" روز جمعه گزارش داد که الاهلی‌ها در حال بررسی گزینه‌هایی همچون فرانک لمپارد، سرمربی سابق چلسی، و روی ویتوریا، سرمربی سابق النصر و تیم ملی مصر، بوده‌اند. ویتوریا موافقت اولیه خود را برای هدایت تیم الاهلی به جای یایسل اعلام کرده است.

2088572

یایسل 36 ساله، فصل جاری را با شکست در سوپرجام مقابل الهلال در ضربات پنالتی و همچنین با کسب 7 امتیاز از 15 امتیاز ممکن در لیگ آغاز کرد که شامل باخت به الفتح و القادسیه و تساوی در "الکلاسیکو" مقابل النصر بود. علاوه بر این، او با شکست 2-1 در مرحله یک سی و دوم جام حذفی مقابل الجندل، از این رقابت‌ها نیز حذف شد.

در همین خصوص، عبدالله احمد خبرنگار الریاضیة در صفحه شخصی خود نوشت: مدیریت باشگاه الاهلی با تایید کمیته اجرایی تصمیم نهایی خود را در خصوص جدایی ماتیاس یایسل سرمربی این تیم گرفت. مذاکرات با بیش از یک مربی پس از بازی با الجندل آغاز شده است. تمایل مدیریت باشگاه این است که در صورت تایید یک گزینه مناسب، با یک مربی تا پایان فصل قرارداد ببندد و یا در صورت توافق با یک گزینه مطرح و قوی، با او قرارداد طولانی مدتی امضا شود.

یادآوری می‌شود که یایسل از ابتدای فصل گذشته تاکنون هدایت الاهلی را در 44 بازی در تمامی مسابقات بر عهده داشته است که موفق به کسب 23 پیروزی، 9 تساوی و 12 شکست شده است.

دیدگاه‌ها