کد خبر : 2073385 | 09 مهر 1403 ساعت 14:21 | 13K بازدید | 14 دیدگاه

انتقاد تند از یونایتد: فقط بازیکنان متوسط می‌خرید

تیم هاوارد به شدت از سیاست‌های مدیران منچستریونایتد در جذب بازیکنان جدید انتقاد کرد.

انتقاد تند از یونایتد: فقط بازیکنان متوسط می‌خرید

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی تاتنهام به میدان رفت و با سه گل برابر این تیم شکست خورد تا یک باخت دیگر را هم در مقابل چشم هوادارانش تجربه کرده باشد و شرایطش بیش از پیش دشوار شود.

انتقادهای زیادی از سبک بازی یونایتد و اریک تن‌هاخ در روزهای گذشته مطرح شده اما هاوارد به عنوان بازیکن سابق این تیم معتقد است که مشکل یونایتد در واقع سیاستی است که در خرید بازیکنانش به کار گرفته و باعث شده است که بازیکنان متوسط زیادی به این تیم ملحق شوند.

2088571

او در گفت‌وگو با NBC Sports اظهار داشت: «آنها تمام اطمینان و اعتمادشان را در اختیار اریک تن‌هاخ قرار دادند و تلاش کردند که بازیکنان بیشتری را برای او به خدمت بگیرند. وقتی به فهرست بازیکنان نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که چندان درخشان نیست و این در حالی است که آنها پول زیادی را برای بازیکنان بسیار معمولی هزینه کردند که مطمئنا در سطح یونایتد نیستند.

اگر قرار باشد این مربی اخراج شود، این تیم هم ناکارآمد خواهد بود. من نمی‌دانم که چرا مدیران این باشگاه تصمیم به اخراج تن‌هاخ نگرفتند. شاید دلایل مالی و اقتصادی باشد و شاید گزینه مناسبی برای جانشینی او نداشتند و شاید هم واقعا باور دارند که او انتخاب درستی است. من چنین نظری ندارم.»

دیدگاه‌ها