کد خبر : 2073379 | 09 مهر 1403 ساعت 13:58 | 16.2K بازدید | 15 دیدگاه

روزهای تاریک برای بوردو

اتفاق عجیب در فرانسه: دروازه‌بانی که هافبک شد

اوور مانداندا، برادر استیو مانداندا، دروازه‌بان افسانه‌ای فرانسوی، به عنوان هافبک در پیروزی بوردو مقابل اف سی سئودر اوشن (5-0) بازی کرد.

اتفاق عجیب در فرانسه: دروازه‌بانی که هافبک شد

به گزارش "ورزش سه"، سقوط بوردو به دسته چهارم فوتبال فرانسه ضربه سختی برای دوست‌داران فوتبال بود. این باشگاه تاریخی فرانسوی که 6 بار قهرمان لیگ یک شده و بازیکنانی در قد و قواره زین‌الدین زیدان و سیلوین ویلتورد و بسیاری دیگر را در رده‌های خود داشته، وضعیت مالی بسیار پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد.

اندی کارول، مهاجم 35 ساله انگلیسی، که لیورپول برای او در سال 2011 مبلغ 41 میلیون به نیوکسل پرداخت کرد تا او جانشین فرناندو تورس شود، تصمیم گرفت برای کمک به بازگرداندن این باشگاه قدیمی به جایی که لیاقتش را دارد، به دسته چهارم فرانسه برود. در واقع، خود این فوتبالیست در اظهاراتی به RMC Sports اطمینان داد که «این برای من هزینه زیادی دارد که به بوردو بیایم، اما این چیزی است که من را خوشحال می‌کند. مهم نیست در چه سطحی بازی می‌کنید، حرفه من هرگز با پول تعیین نشده است.»

2088549

یک وضعیت غیرمعمول
در آخرین بازی جام حذفی فرانسه مقابل اف سی سئودر اوشن، یک تیم دسته نهمی، بوردو 5-0 با گل‌های بن خمیس، سک، باهاسا، دیابی و مردجی پیروز شدند، اما یک تعویض در دقیقه 89 توجه‌ها را به خود جلب کرد.

با توجه به شرایط موجود در بازی، بوردو که با کمبود بازیکن روبرو است، مجبور شد در دقایق پایانی یک دروازه‌بان را برای بازی در پست هافبک معرفی کند. او اوور مانداندا (25 ساله)، برادر دروازه‌بان افسانه‌ای استیو مانداندا (39 ساله)، قهرمان جهان با فرانسه در سال 2018 و دروازه بان فعلی رن، در لیگ 1 است.

2088550

بدون شک، بوردو شرایطی را تجربه می‌کند که تصورش غیرممکن است. در واقع آنها از فصل 93-1992 تا فصل 21-2022 بدون وقفه در رده برتر فوتبال فرانسه به رقابت پرداختند. آیا آنها می‌توانند به جایی که تعلق دارند بازگردند؟

دیدگاه‌ها