کد خبر : 2073378 | 09 مهر 1403 ساعت 13:56 | 11.7K بازدید | 29 دیدگاه

خشم انریکه: دمبله به دلایل انضباطی خط خورد!

لوئیس انریکه تصمیم گرفت که نام عثمان دمبله را به دلایل انضباطی از فهرست بازیکنانش برای بازی برابر آرسنال خط بزند.

خشم انریکه: دمبله به دلایل انضباطی خط خورد!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن خودش را آماده می‌کند تا سه‌شنبه شب در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی آرسنال برابر تماشاگران این تیم به میدان برود و مصمم است که بتواند سه امتیاز دیگر را هم در این مسابقات از آن خود کند تا جایگاهش را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.

اما اتفاق عجیبی که حالا در این تیم رخ داده و حواشی بسیاری را برای آنها به وجود آورده این است که انریکه ساعتی پیش از اعلام فهرست پی اس جی برای این بازی تصمیم گرفت که روی نام دمبله خط بزند و او جایی در فهرست او برای حضور در این دیدار نخواهد داشت که اتفاقی شوکه کننده بود.

روزنامه اکیپ فرانسه خبر داده است که این بازیکن پس از بازی این هفته پاری سن ژرمن برابر رن درگیری لفظی شدیدی با سرمربی این تیم داشته و همین موضوع باعث عصبانیت شدید انریکه شده که حاضر به تحمل چنین چیزی نیست و هرگز برابر قدرت‌نمایی هیچ بازیکنی کوتاه نمی‌آید و به همین دلیل تصمیم گرفته است که او را از حضور در بازی برابر آرسنال محروم کند.

2088544

فهرست پاری سن ژرمن برای حضور در این بازی دقایقی پیش به صورت رسمی در صفحات این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی اعلام شد و اثری از دمبله نیست تا انریکه به این شکل خط و نشانی برای این ستاره فرانسوی و دیگر بازیکنان تیمش هم کشیده باشد و نشان دهد که به هیچ وجه حاضر نیست چنین رفتارهایی را در این تیم تحمل کند.

دمبله در این فصل یکی از ستاره‌های درخشان ترکیب پاری سن ژرمن بود و موفق شده بود چهار گل برای تیم به ثمر برساند و چهار پاس گل هم ارسال کند اما انریکه نشان داد که موارد دیگری به جز این نمایش درخشان برایش در درجه اول اهمیت قرار دارد.

دیدگاه‌ها