کد خبر : 2073371 | 09 مهر 1403 ساعت 13:20 | 6.5K بازدید | 41 دیدگاه

الوطن: استقلال و السد به خوبی یکدیگر را می‌شناسند

روزنامه قطری نوشت که استقلال با پیروزی برابر الغرافه، قدرت خود را نشان داده است.

الوطن: استقلال و السد به خوبی یکدیگر را می‌شناسند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الوطن در گزارشی به دیدار حساس امشب اشاره کرده و نوشته است: تیم السد امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد میزبان استقلال ایران خواهد بود. این دیدار در چارچوب مرحله دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا برگزار می‌شود.

السد به دنبال پیروزی است تا بتواند جایگاه خود را در رقابت برای صعود به مرحله بعدی مستحکم کند. این تیم در دور اول مقابل العین امارات به تساوی خارج از خانه دست یافت و اکنون به دنبال ادامه نمایش‌های قدرتمند خود در این رقابت‌هاست.

السد به‌عنوان قهرمان لیگ قطر، با روحیه‌ای بالا وارد این دیدار می‌شود، به‌ویژه پس از پیروزی ۴-۲ مقابل الغرافه در هفته ششم لیگ ستارگان قطر. این تیم در تلاش است تا روند پیروزی‌های خود را در مسابقات خارجی ادامه دهد، همان‌گونه که در لیگ داخلی نیز موفق بوده است.

فلیکس سانچز، سرمربی اسپانیایی السد، به بازیکنان باتجربه و جوان خود مانند اکرم عفیف، حسن الهیدوس که گل زیبایی در دیدار با الغرافه به ثمر رساند، و همچنین ستاره‌هایی مانند یوسف عطال الجزایری، گیلرمه تورس برزیلی، موخیکا و کریستو گونزالس اسپانیایی، و محمد کامارا از مالی، اتکا دارد. او تلاش می‌کند از ترکیب متنوع و توانمند تیم خود برای کسب پیروزی در این بازی سخت استفاده کند.

2088525

السد همچنین به حمایت پرشور هواداران خود در این بازی حساس امیدوار است. استقلال در مرحله اول این رقابت‌ها با پیروزی ۳-۰ مقابل الغرافه، قدرت خود را نشان داد، اما این بازی که در دوحه برگزار می‌شود، شرایط متفاوتی خواهد داشت.

هر دو تیم به‌خوبی یکدیگر را می‌شناسند، زیرا تاکنون هشت بار مقابل هم قرار گرفته‌اند. در این دیدارها، السد تنها یک بار پیروز شده، دو بار شکست خورده و پنج بازی با تساوی به پایان رسیده است. هر دو تیم در مجموع ده گل به ثمر رسانده‌اند. با این حال، بازی امشب به دلیل آمادگی و قدرت هر دو تیم شرایط متفاوتی دارد، ولی برتری تا حدودی به نفع السد خواهد بود که به‌طور سنتی در خانه و در حضور هوادارانش عملکرد خوبی دارد.

دیدگاه‌ها