کد خبر : 2073364 | 09 مهر 1403 ساعت 13:02 | 8.3K بازدید | 5 دیدگاه

کنایه چلسی به یونایتد: مشکل شما سانچو نبود!

هواداران چلسی معتقد هستند که انتشار عکس جیدون سانچو در شبکه‌های اجتماعی این تیم پس از بازی منچستریونایتد بی‌دلیل نبوده است.

کنایه چلسی به یونایتد: مشکل شما سانچو نبود!

به گزارش "ورزش سه"، سانچو روزهای بسیار سخت و کابوس‌واری را در منچستریونایتد سپری کرد و در نهایت تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال با قراردادی قرضی با بند خرید اجباری در پایان فصل راهی چلسی شد تا فوتبالش را در لندن ادامه دهد.

او عملکرد خوب و قابل قبولی را در ترکیب چلسی به نمایش گذاشته و توانسته است به ثبات خوبی دست پیدا کند و این در حالی است که منچستریونایتد تحت هدایت اریک تن‌هاخ همچنان با مشکلات بسیاری روبرو است و شب گذشته هم با دریافت سه گل برابر تاتنهام شکست خورد تا یک باخت دردناک دیگر را در این فصل تجربه کرده باشد.

درست دقایقی پس از این که داور بازی یونایتد سود پایان این بازی را به صدا درآورد، شبکه‌های اجتماعی چلسی تصویری از خوشحالی جیدون سانچو را در کنار کول پالمر منتشر کردند که توجه بسیاری از هواداران این تیم و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد و به عقیده آنها نوعی کنایه به شیاطین سرخ بود.

2088510

یکی از آنها در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «پست کردن این عکس پس از شکست یونایتد یک طعنه جدی از سوی ادمین چلسی به حریف بود و واقعا این خلاقیت را دوست داشتم.»

کاربر دیگری اظهار داشت: «زمان‌بندی انتشار این پست واقعا عالی بود. آفرین به چلسی.»

یکی دیگر از هواداران هم اضافه کرد: «ادمین می‌داند که دقیقا چه کار می‌کند. مشکل سانچو نبود.»

دیدگاه‌ها