کد خبر : 2073362 | 09 مهر 1403 ساعت 12:56 | 6K بازدید | 4 دیدگاه

نگرانی آرسنال از مصدومیت مدافع ایتالیایی

هواداران آرسنال نگران هستند که ریکاردو کالافیوری بار دیگر دچار مصدومیت شده باشد.

نگرانی آرسنال از مصدومیت مدافع ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این هفته یک بازی بسیار حساس و هیجان‌انگیز را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر لسترسیتی برگزار کرد و موفق شد با وجود این که تا لحظات پایانی مقابل این به نتیجه مساوی رسیده بود، با دو گل در وقت تلف شده یک پیروزی جذاب و به یادماندنی را برای خودش رقم بزند.

کالافیوری که پس از درخشش خیره کننده در ترکیب تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به آرسنال پیوست در این دیدار هم در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت و توانست عملکرد خوبی را تا پایان بازی به نمایش بگذارد.

اما این بازیکن در جریان خوشحالی پس از گل لئاندرو تروسار و همچنین برخوردی که با یکی از بازیکنان حریف داشت با شرایطی غیرعادی به زمین آمد و تصاویر تلویزیونی نشان دادند که او پس از این بازی مجبور شد با زانویی که بسته شده بود ورزشگاه را ترک کند و این اتفاق باعث هراس و نگرانی جدی هواداران آرسنال شده است.

شاگردان میکل آرتتا باید سه‌شنبه شب در هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن به میدان بروند و غیبت این بازیکن می‌تواند ضربه بزرگی برای آنها باشد و هواداران بی‌صبرانه منتظر شنیدن خبری از سوی باشگاه مبنی بر سلامتی او هستند.

دیدگاه‌ها