کد خبر : 2073335 | 09 مهر 1403 ساعت 11:17 | 22.3K بازدید | 3 دیدگاه

در انتقال بازیکن هیچ کوتاهی‌ای صورت نگرفت

مدیرعامل فجر: پیروز قربانی اطلاعات کافی نداشت

مدیرعامل فجرسپاسی شیراز نسبت به حواشی مربوط به انتقال بازیکن این تیم به بیمارستان واکنش نشان داد.

مدیرعامل فجر: پیروز قربانی اطلاعات کافی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی روز شنبه در دربی شیراز مقابل شهر راز به پیروزی رسید اما مصدومیت بازیکن فجر و حواشی مربوط به انتقال او به بیمارستان این مسابقه را تحت تأثیر خود قرار داد. امیرمحمد منصف، بازیکن فجرسپاسی، در دقیقه ۸۸ بازی مصدوم شد اما پس از بازی این خبر منتشر شد که او حدود 40 دقیقه منتظر آمبولانس مانده است.

این اتفاق حتی واکنش پیروز قربانی، سرمربی فجر، را نیز به دنبال داشت و او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: "امیدوار هستم اتفاقی برای بازیکن نیفتاده باشد. متاسفانه شنیدم که از زمان مصدومیتش، ۴۰-۴۵ دقیقه گذشته بود، اما یکی از دوستان به من گفت که ۳ دقیقه است که او را از ورزشگاه خارج کردند. یک آمبولانس گفته من دیشب نخوابیدم و یک آمبولانس دیگر گفته که وظیفه من نیست! یک آمبولانس از بیرون آمده و ۵ دقیقه قبل از شروع نشست خبری او را به بیمارستان بردند."

2087987

حسن کریمی، مدیر عامل تیم فجر شهید سپاسی، در گفت‌وگویی در این باره گفت: در بازی دربی متاسفانه بازیکن تیم فجر شهید سپاسی، امیرمحمد منصف، از ناحیه سر مصدوم شد و به بیمارستان انتقال یافت اما امیدواریم که شکر خدا با کادر درمانی خوبی که در شهر شیراز داریم بتوانیم این بازیکن را خیلی زود به میادین برگردانیم و من آرزوی سلامتی برای این عزیز دارم.

او در ادامه توضیح داد: البته این موضوع را من باید ذکر کنم که در انتقال این بازیکن به بیمارستان هیچ کوتاهی از سوی سازمان لیگ، هیئت فوتبال استان، باشگاه فجر و اورژانس رخ نداده است و این تاخیر به دلیل چک کردن علائم حیاتی این بازیکن بوده است.

کریمی در خصوص اظهارات پیروز قربانی گفت: آقای قربانی نگران حال ایشان بوده و بلافاصله پس از بازی جویای احوال ایشان می‌شوند و به دلیل این که اطلاعات کافی به وی داده نمی‌شود، به اشتباه آن مصاحبه را انجام می‌دهند‌. در این مورد جا دارد بنده از تمام عوامل برای رسیدگی به موقع تقدیر و تشکر کنم.

2088276

مدیرعامل فجر در ادامه در مورد دربی شیراز عنوان کرد: ابتدا باید از هواداران دو تیم تشکر ویژه کنم. باز هم جلوه ادب و فرهنگ این استان سر افراز را شاهد بودیم و حتی برای همتای شیرازی خود در ادامه فصل آرزوی موفقیت دارم، اگر چه موضوعات جزئی وجود دارد که بهتر است بنده ورود نکنم اما به هر حال برای این تیم شیرازی آرزوی موفقیت دارم.

او همچنین در خصوص شرایط فجر گفت: خدا را شاکریم که تیم ریشه‌دار فجر شهید سپاسی به لطف و مدد الهی با ۱۲ امتیاز و کسب ۱۰۰ درصد امتیازات در صدر جدول قرار دارد. این نتیجه با تلاش و کوشش کادر فنی و بازیکنان و همچنین حمایت پر شور هواداران عزیز و تدابیر اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه، به‌خصوص رئیس هیئت مدیره جناب، سردار بوعلی، که با وجود مشغله‌های زیادی که دارند یک لحظه هم در طول این سه سال گذشته تیم را رها نکرده‌اند و حمایت از این تیم را همواره در اولویت خود قرار دادند، است.

دیدگاه‌ها