کد خبر : 2073332 | 09 مهر 1403 ساعت 11:12 | 237 بازدید | 0 دیدگاه

۲ برنز دیگر در جیب کمانداران نوجوان ایران

کاروان ایران در ادامه مسابقات تیروکمان رده‌های سنی آسیا در چین‌تایپه موفق شد دو مدال برنز دیگر را کسب کند.

۲ برنز دیگر در جیب کمانداران نوجوان ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم میکس ریکرو نوجوانان و تیم میکس کامپوند نوجوانان ایران در ادامه مسابقات تیروکمان رده‌های سنی آسیا در چین‌تایپه موفق شدند مدال برنز این مسابقات را به دست آورند.

تیم میکس ریکرو نوجوانان ایران با ترکیب فائز محمدی و سیده مریم موسوی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مسابقات به مصاف تیم بنگلادش رفت و با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی رسید. تیم ایران در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه پنج بر سه مغلوب تیم کره‌جنوبی شد و در دیدار رده‌بندی با نتیجه پنج بر چهار مقابل تیم هند به پیروزی رسید و صاحب نشان برنز شد.

تیم میکس کامپوند نوجوانان نیز با ترکیب فرهنگ خداپرست و رونیا رضوی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم تایلند رفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید. آنها در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۵۷ بر ۱۵۶ مغلوب تیم هند شد و در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۱۵۲ بر ۱۵۱ برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسیدند و مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

روز گذشته نیز محمدحسین گلشنی در مسابقات تیراندازی با کمان رده‌های سنی قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافت و مدال برنزش از این جهت که ایران برای اولین بار در این رده سنی مدال گرفت، حائز اهمیت بود.

دیدگاه‌ها