کد خبر : 2073329 | 09 مهر 1403 ساعت 10:55 | 17.1K بازدید | 27 دیدگاه

شادی در بارسا: گاوی به بایرن و رئال می‌رسد

احتمال دارد گاوی پس از وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر بتواند به ترکیب بارسلونا اضافه شود.

شادی در بارسا: گاوی به بایرن و رئال می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید گاوی در زمان حضورش در اردوی تیم ملی اسپانیا که با پارگی رباط صلیبی و مینیسک پایش همراه بود و باعث شد که او چاره دیگری جز انجام عمل جراحی و طی کردن دوران نقاهت طولانی مدت نداشته باشد باعث شد که او از سال گذشته نتواند در ترکیب بارسلونا به میدان برود.

این بازیکن جوان روند درمانی بسیار طولانی و سختی را سپری کرد و تقریبا نزدیک به یازده ماه است که دور از میادین بوده است، اتفاقی که پیش از این هم پیش‌بینی شده بود. اما به نظر می‌رسد که او حالا روزهای آخر درمانش را طی می‌کند و کم کم آماده است که بتواند در ترکیب بارسا در فصل جدید رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

1991557

سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که گاوی دیگر هیچ احساس درد و ناراحتی در پایش ندارد و بدون هیچ مشکلی تمریناتش را دنبال می‌کند. همه چیز بستگی به او دارد که بتواند بار دیگر در زمین حاضر شود. هرچند باشگاه هم حاضر نیست که هیچ ریسکی را درباره او انجام دهد و می‌خواهد به صورت کامل مطمئن باشد.

گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که گاوی بتواند در دیدار برابر سویا یا بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و حتی رئال مادرید که پس از وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر برگزار خواهد شد به زمین برگردد که خبر بسیار خوبی برای هانسی فلیک و تیمش خواهد بود و به آنها انگیزه و امید بیشتری برای ادامه مسیرشان خواهد داد اما در نهایت همه چیز به شرایط او و نظر کادر پزشکی بستگی دارد.

دیدگاه‌ها