کد خبر : 2073323 | 09 مهر 1403 ساعت 10:21 | 4.4K بازدید | 15 دیدگاه

روایت روزنامه قطری:

تقابل السد با استقلال در ورزشگاه قهرمانی‌ها

روزنامه الرایة در گزارشی به تشریح دیدار امروز استقلال و السد پرداخته است.

تقابل السد با استقلال در ورزشگاه قهرمانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و السد امشب در دور دوم از مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم شرایط مطلوبی در لیگ‌های داخلی ندارند و برای بازگشت به روند موفقیت و کسب پیروزی، به زمین مسابقه می‌روند تا بتوانند به فرم ایده‌آل خود بازگردند.

روزنامه الرایة در شماره امروز خود به تقابل دو تیم پرداخته و در گزارشی نوشته است:

تیم السد امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد، معروف به "ورزشگاه قهرمانی‌ها"، در آغاز مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تهران می‌رود. تیم السد به دنبال اولین پیروزی خود در این رقابت‌هاست، پس از اینکه در مرحله اول برابر العین امارات با نتیجه ۱-۱ به تساوی رسید.

السد با روحیه‌ای بالا وارد این مسابقه می‌شود، به‌ویژه پس از پیروزی ۴-۲ در هفته ششم لیگ ستارگان برابر الغرافه. این پیروزی به تیم کمک کرد تا از شکست سنگین ۵-۱ مقابل الدحیل در هفته قبل‌تر عبور کند و اعتماد به نفس خود را بازیابد. السد با کسب ۹ امتیاز از سه پیروزی و سه شکست، در رده پنجم جدول لیگ قرار دارد و عملکردی که در این فصل از خود نشان داده، انتظارات را برآورده نکرده است.

2088447

السد در مسابقه اخیر خود نمایش قانع‌کننده‌ای ارائه داد، که آن را به یکی از مدعیان پیروزی در این بازی تبدیل می‌کند، به‌ویژه با توجه به حضور کامل بازیکنان که همگی در اختیار سرمربی اسپانیایی این تیم، فلیکس سانچز بودند. از جمله این بازیکنان، یوسف عطال الجزایری و گیلرمه تورس برزیلی هستند که تنها در مسابقات آسیایی می‌توانند به میدان بروند، زیرا تعداد بازیکنان خارجی مجاز به بازی در رقابت‌های داخلی تکمیل شده است. السد همچنین به ستاره‌هایی مانند اکرم عفیف، به همراه موخیکا و کریستو گونزالس اسپانیایی، محمد کامارا از مالی و رومن سایس مراکشی، که آماده شرکت در مسابقات است، امید زیادی دارد.

از سوی دیگر، استقلال ایران با شروعی عالی کار خود را آغاز کرده است. آن‌ها در مرحله اول موفق شدند الغرافه را با نتیجه ۳-۰ در تهران شکست دهند. اما در لیگ داخلی، استقلال نتوانسته به سطح انتظارات برسد و در حال حاضر در رتبه یازدهم لیگ ایران قرار دارد. استقلال در آخرین بازی خود در لیگ، چهارشنبه گذشته در هفته ششم، با نتیجه ۱-۰ در برابر پرسپولیس شکست خورد.

در مورد تاریخچه تقابل‌های دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا، آن‌ها تاکنون هشت بار با هم روبرو شده‌اند. السد تنها یک بار پیروز شده، دو بار شکست خورده و پنج مسابقه با تساوی به پایان رسیده است. هر دو تیم در مجموع ۱۰ گل به ثمر رسانده‌اند.

دیدگاه‌ها