کد خبر : 2073322 | 09 مهر 1403 ساعت 10:15 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که شاید همه را سورپرایز کند

تیم دقیقه نودی مس رفسنجان حالا رویاهایی در سر می‌پروراند.

تیمی که شاید همه را سورپرایز کند

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال ایران از دو روز دیگر با انجام شش دیدار آغاز خواهد شد و مس رفسنجان که در لحظات آخر توانست سهمیه خود را در لیگ حفظ کند یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات است.

این تیم که خیلی دیر تشکیل شد و از تمرینات و آماده‌سازی آنها هم چند وقتی بیشتر نمی‌گذرد حالا باید خود را برابر رقیبان آماده مهیا کند. مدیران این باشگاه اگر چه فصل نقل و انتقالات را از دست دادند و از الان مدعی قهرمانی محسوب نمی‌شوند اما یک سرمربی قهرمان لیگ را بر روی نیمکت خود می‌بیند.

محمدرضا تندروان سرمربی سابق تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد که با این دو تیم دو قهرمانی لیگ را به دست آورده، حالا باید در این فصل تیم مس رفسنجان را هدایت کند. تندروان اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد: باید برای بقا در لیگ و اگر شرایط خوب باشد برای پلی آف تلاش کنیم ما تمرینات پیش فصل را از دست دادیم و باید تا نیم فصل صبر کنیم.

مسی‌ها که خیلی دیر شروع به یارگیری کردند اما توانستند در پست دریافت کننده قدرتی دو بازیکن خارجی جذب کنند، آنها آفاق خان از پاکستان و آمیت گولیا از هندوستان را جذب کردند تا با حضور یک بازیکن پاکستانی و یک هندی و حضور چند بازیکن ایرانی جوان و با تجربه دیگر، تیمی جالب را در لیگ برتر والیبال ایران داشته باشند.

آنها در هفته اوّل لیگ برتر باید به مصاف یکی از هماهنگ‌ترین و آماده‌ترین تیم‌ها یعنی طبیعت اسلامشهر بروند.

دیدگاه‌ها