کد خبر : 2073317 | 09 مهر 1403 ساعت 09:34 | 21.7K بازدید | 6 دیدگاه

بدشانسی عجیب: مدافع رئال هم مصدوم شد

فران گارسیا هم پس از بازی برابر اتلتیکو مادرید به جمع مصدومان رئال مادرید اضافه شد.

بدشانسی عجیب: مدافع رئال هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فصل جدید رقابت‎‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هم مانند فصل گذشته با معضل جدی مصدومیت‌های متعدد بازیکنان تیمش روبرو است و به نظر می‌رسد که در این فصل هم کار سختی برای پر کردن جای خالی افرادی که توانایی حضور در میدان را ندارند خواهد داشت.

رئال شب گذشته در یک بازی سنگین و حساس در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو روبروی اتلتیکو مادرید به میدان رفت و آنچلوتی پس از پایان این دیدار اعلام کرد که تیبو کورتوا دچار مصدومیت شده و احساس درد دارد و باید امروز تحت آزمایش قرار بگیرد تا شدت مصدومیت و مدت دوری‌اش از میادین مشخص شود.

اما به نظر می‌رسد که او تنها مصدوم رئال مادرید نیست و فران گارسیا هم که شب گذشته به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب رئال شد، به دلیل برخوردی که با بازیکنان اتلتیکو داشت و خطایی که روی او صورت گرفت مصدوم شده است و این خبر بسیار بدی در این فشردگی مسابقات برای رئال خواهد بود.

این بازیکن پس از بازی به کادر پزشکی رئال اعلام کرد که احساس درد دارد و تخمین زده می‌شود که مصدومیت او از ناحیه تاندون آشیل پایش باشد. آزمایش‌های بیشتر برای مشخص شدن وضعیت گارسیا امروز انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها