کد خبر : 2073312 | 09 مهر 1403 ساعت 02:02 | 3.9K بازدید | 17 دیدگاه

نکته مثبت دربی مادرید: بالاخره یک داور خوب!

در شب پرتنش دربی مادرید در متروپولیتانو، بوسکتس فرر، داور بازی، عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت.

نکته مثبت دربی مادرید: بالاخره یک داور خوب!

به گزارش "ورزش سه"، کسی فکرش را نمی‌کرد که بوسکتس فرر بتواند در یکی از پرتنش‌ترین شب‌های تاریخ استادیوم متروپولیتانو سربلند بیرون بیاید و عملکردش کمترین انتقادات را در پی داشته باشد.

پس از انتخاب فرر به‌عنوان داور این بازی حساس، افراد بسیاری از جمله ایتورالده گونزالس، داور بازنشسته، از این تصمیم انتقاد کردند و مدعی شدند که «بدترین داور» برای بازی انتخاب شده است.

این اولین بازی بزرگی بود که فرر قضاوت می‌کرد و به خوبی از پس آن برآمد. نیمه اول برای او ساده بود، اما در نیمه دوم بازی با تنش زیادی دنبال شد. درگیری‌ها بسیار بین بازیکنان، توقف‌های چند دقیقه‌ای و در نهایت اتفاق بزرگ که پرتاب اجسام مختلف توسط هواداران اتلتیکو مادرید به زمین بود. فرر این بازی را حدود ۱۰ دقیقه متوقف کرد و پس از کاهش تنش، بازی دوباره از سر گرفته شد.

2088436

در تمام این مدت او خونسردی‌اش را حفظ کرد و در زمان به ثمر رسیدن گل تساوی اتلتیکو مادرید، که ابتدا آفساید اعلام شده بود، او توانست تصمیم درست را بگیرد و با مشورت با VAR گل را قبول کند.

پس از پایان بازی هواداران و رسانه‌ها از عملکرد او تمجید کرده‌اند، چرا که در بازی‌ای پر از تنش، انتقاد زیادی از داوری نشده و اکثراً از عملکرد فرر و دستیارانش تمجید کرده‌اند.

دیدگاه‌ها