کد خبر : 2073309 | 09 مهر 1403 ساعت 01:47 | 19.6K بازدید | 15 دیدگاه

هشدار سیمئونه به کورتوا: دیگه تکرار نشه!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، می‌گوید رفتار تیبو کورتوا در خشم طرفداران اتلتیکو بی‌تاثیر نبود.

هشدار سیمئونه به کورتوا: دیگه تکرار نشه!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در دربی مادرید به مصاف رئال رفت و به تساوی 1-1 دست پیدا کرد. در این بازی اتلتیکو ابتدا روی گل ادر میلیتائو عقب افتاد و سپس با گل دقیقه 5+90 آنخل کوره‌آ به یک امتیاز در بازی خانگی رسید.

در این مسابقه طرفداران اتلتیکو پس از گل رئال با پرتاب اشیاء متفرقه مانع از ادامه بازی شدند که داور تصمیم به توقف بازی گرفت.

بیشتر خشم طرفداران اتلتیکو از تیبو کورتوا، دروازه‌بان سابق روحی بلانکو، بود که پس‌ از گل رئال شادی زیادی را مقابل سکوهای متروپولیتانو انجام داد.

دیه‌گو سیمئونه که رفتار طرفداران اتلتیکو را تأیید نمی‌کند، اما از کورتوا گلایه داشت. سرمربی اتلتیکو پس از بازی به دازن درباره پرتاب اشیاء به سمت کورتوا گفت: "این درست نیست، اما ما به‌عنوان قهرمان داستان وقتی تماشاگران را تحریک می‌‌کنیم و آن‌ها عصبانی می‌شوند، کمکی نمی‌کنیم. تماشاگران راه دیگری برای بروز آن ندارند، که البته درست نیست... اما ما باید خونسرد بمانیم و بدانیم که در چه شرایطی می‌توانیم گل را جشن بگیریم.

شما می‌توانید یک گل را جشن بگیرید، اما نه با تمسخر هواداران حریف‌. این درست نیست و کاملا غیرقابل توجیه است. تماشاگران به خودی خود عصبانی نمی‌شوند، آن‌ها از چیزی عصبانی می‌شوند و ما در واقع به آن‌ها کمک می‌کنیم که عصبانی شوند. کارهایی که آن‌ها انجام دادند را توجیه نمی‌کنم، اما... ما می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم و این کار را نمی‌کنیم."

2088432

برخورد خشن برخی از طرفداران اتلتیکو؟

ما باید تلاش کنیم تا آن‌ها را شناسایی کنیم و کسانی که این کار را کرده‌اند نباید دوباره در استادیوم باشند، چون ما به آن‌ها نیاز نداریم. ما به افرادی نیاز داریم که با تشویق‌ها بازی را جذاب کنند.

دیدگاه‌ها