کد خبر : 2073299 | 09 مهر 1403 ساعت 01:38 | 15.3K بازدید | 113 دیدگاه

همان دربی پر زد و خوردی که انتظار داشتیم

تساوی جنجالی در شب آتشین مادرید

دربی اتلتیکو - رئال در متروپولیتانو با گلزنی کوره‌آ در دقایق پایانی به تساوی 1-1 منجر شد. رئال قبل‌تر توسط میلیتائو پیش افتاده بود.

تساوی جنجالی در شب آتشین مادرید

به گزارش "ورزش سه"، درست وقتی به نظر می‌رسید بازی به سود رئال مادرید به پایان می‌رسد، فرشته کوچک دیه‌گو سیمئونه (5+90) ظاهر شد تا نتیجه را مساوی کند.

ویدئو: 354529

با این گل یکی از پرحاشیه‌ترین دربی‌های تاریخ شهر مادرید، با تساوی خاتمه یافت و بدین ترتیب هر دو تیم در جدول لالیگا همچنان بدون شکست باقی ماندند.

2088406

ترکیب دو تیم

اتلتیکو مادرید:
یان اوبلاک، لو نورمان، خیمنز، مولینا، رینیلدو، گالاگر، یورنته، دی‌پل، آلوارز، گریزمان، سورلوت

رئال مادرید:
کورتوا، رودریگر، میلیتائو، مندی، کارواخال، والورده، مودریچ، شوامنی، بلینگام، رودریگو، وینیسیوس

متروپولیتانو در نیمه اول شاهد اتفاقات نه‌چندان زیادی بود. دو تیم بازی پایاپای و نسبتاً برابری ارائه دادند. سیوهای دروازه‌بان‌های دو تیم از قسمت‌های برجسته نیمه اول بود و هم تیبو کورتوا و هم یان اوبلاک چندین بار مانع گلزنی حریف شدند.

شاید مهم‌ترین اتفاق نیمه واکنش هواداران اتلتیکو در لحظات پا به توپ شدن وینیسیوس جونیور بود. آنها هر لحظه که ستاره برزیلی به توپ می‌رسید او را هو می‌کردند و علیه‌ش شعار می‌دادند!

سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد و سپس یک نیمه پرحاشیه آغاز شد. با آغاز ۴۵ دقیقه دوم رئال هم حملاتش را افزایش داد. در دقیقه ۶۴ بود که ادر میلیتائو با ضربه‌ای محکم تور دروازه اوبلاک را به لرزه درآورد و رئال را پیش انداخت.

2088405

اتفاق ویژه:

86

پس از گل میلیتائو، هواداران اتلتیکو مادرید دست به اقدام عجیبی زدند. آنها شروع به پرتاب اشیاء مختلفی از جمله فندک، کلید و بطری، به زمین کردند که باعث شد داور پس از صحبت با مسئولان برگزاری مسابقه، بازی را برای لحظاتی متوقف کند و بازیکنان به رختکن بروند. پس از حدود ۱۵ دقیقه شرایط برای برگزاری بازی مهیا شد و مسابقه از سر گرفته شد.

2088404

پس از آغاز مجدد بازی، اتلتیکو تلاش کرد تا از شکست فرار کند. اتفاقی که در پنجمین دقیقه وقت‌های اضافه رخ داد و کوره‌آ پس از تک به تک شدن با کورتوا، بازی را مساوی کرد. 

اخراج:

9جمع99

2088421

لحظاتی بعد نیز یورنته پس از تکل خشن روی پای گارسیا با دردسر بزرگی مواجه شد. داور پس از بررسی صحنه از طریق VAR او را با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد تا این بازی عجیب و پر از اتفاق بدون تلفات به اتمام نرسد. 

با این تساوی رئال و اتلتیکو به ترتیب با امتیازات ۱۸ و ۱۶ در رده‌های دوم و سوم باقی ماندند.


🟢 با این نتیجه، رئال مادرید فرصت رسیدن به فاصله یک امتیازی بارسلونا را از دست داد. بارسا شب گذشته اولین شکستش را تجربه کرد، اما رئال نتوانست از این اتفاق استفاده کند.

🟢 این بازی جدال تنها تیم‌های بدون شکست لالیگا بود و با توجه به شرایط دو تیم انتظار می‌رفت که یکی از آنها طعم شکست را بپذیرد، اما در نهایت عدد صفر در مقابل تعداد شکست‌های هر دو تیم باقی ماند.

🟢در دربی اخیر رئال در دقیقه ۳+۹۰ مقابل اتلتیکو گل خورد و در دربی امشب نیز تیم سیمئونه توانست در دقیقه ۵+۹۰ دروازه سفیدپوشان را باز کند.

2088417

تیتر و طرح روزنامه سان انگلیس درباره دربی دیوانه‌وار مادرید

2088418
اتلتیکو به‌دلیل جبران گل خورده در دقایق پایانی با حس یک تیم پیروز میدان را ترک کرد. آنها نمایش خوبی مقابل رئال داشتند.
2088419
گل آنخل کوره‌آ در ابتدا آفساید تشخیص داده شد، اما تکنولوژی وی ای آر در نهایت رای به صحیح بودن این گل داد.
2088420

ال چولو پر تحرک مثل همیشه. شوالیه سیاهپوش بدون شکست زمین را ترک کرد.

2088422

فندک‌هایی که به سمت تیبو کورتوا دروازه‌بان سابق آتلتیکو و ستاره امروز رئال پرتاب شد و وقفه‌ای ده دقیقه‌ای در بازی ایجاد کرد.

2088424

دوربین تلویزیونی در حلقه شادی رئالی‌ها پس از گل میلیتائو!

2088425

وینیسیوس جونیور در شبی که هواداران اتلتیکو مادرید در اکثر دقایق او را هو می‌کردند و بارها با بازیکنان حریف درگیر شد، موفق به ثبت یک پاس گل شد.


توپ گلگل‌ها:

مشکی1

2088412

در دقیقه ۶۴ بود که ادر میلیتائو روی سانتر وینیسیوس جونیور در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه غیرقابل مهار بازی را ۱-۰ کرد.

1مشکی1

2088413

بازی اما با پیروزی رئال به پایان نرسید. در پنجمین دقیقه وقت‌های اضافه، آنخل کوره‌آ با پاس گالان با تیبو کورتوا تک به تک شد و بازی را مساوی کرد. این گل ابتدا به‌دلیل آفساید رد شد، اما پس از بررسی صحنه مشخص شد که رودیگر آفساید را پر کرده و گل قبول شد.

دیدگاه‌ها