کد خبر : 2073298 | 09 مهر 1403 ساعت 10:11 | 8.2K بازدید | 13 دیدگاه

عالیشاه و لحظه‌های خطرناک دربی

مثل دربی مادرید، اما در اراک!

کاپیتان عالیشاه شیوه جالبی را برای آرام کردن هواداران عصبانی استقلال در دربی در پیش گرفته که مورد توجه فضای مجازی قرار گرفته است.

مثل دربی مادرید، اما در اراک!

به گزارش "ورزش سه"، دربی و کرنر قطعا برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس دردسرهای خاص خودش را دارد و معمولا بازیکنان از آن واهمه دارند؛ درست جایی که هواداران رقیب بهترین فرصت را پیدا می‌کنند تا از نزدیک‌ترین موقعیت ممکن حالی اساسی به بازیکن پیراهن مخالف بدهند!

جایی که بازار پرتاب بطری و دیگر اشیا به سمت بازیکن رقیب داغ است و جالب اینکه در آخرین دربی برگزار شده در استادیوم آزادی و با توجه به اتفاقاتی که رقم خورد، کمیته انضباطی در حکمی بی‌سابقه جایگاه‌های منطقه کرنر دو طرف را با محرومیت مواجه کرده بود و البته بواسطه برگزاری دربی یکصد و چهارم در اراک و کاهش طرفداران، این ممنوعیت اجرا نشد.

این دربی هم با همین اتفاقات همراه بود و طرفداران پرسپولیس حسابی از خجالت رامین رضائیان، مامور ارسال‌ کرنرهای استقلال، در آمدند و در سمت مقابل هم استقلالی‌ها این بلا را با پرتاب بطری‌ها به سمت عالیشاه که تا زمان حضور در زمین مامور ارسال‌ها بود، آوردند.

2088397
در بازی شب گذشته رئال و اتلتیکو هم بازی به‌دلیل پرتاب اشیا از سوی دوآتشه‌های اتلتیکو متوقف شد.

کاپیتان پرسپولیس اما همانند دربی در استادیوم آزادی رفتار جالبی مقابل این پرتاب اشیا طرفداران رقیب داشت. او نه فرار کرد و نه واکنش خشنی نشان داد و به نوعی جوسازی کرد تا فضا بیش از این ملتهب شود. بلکه با اشاره به این موضوع که برای آنها احترام قائل است و این فوتبال است، سعی در آرام کردن آنها و ادامه روند بازی داشت. موضوعی که خیلی هم در فضای مجازی سروصدا کرد و رفتار حرفه‌ای و به‌نوعی پهلوانه کاپیتان عالیشاه مورد توجه قرار گرفت.

2088398

عالیشاه که زننده سه گل در دربی بود و بواسطه شادی گل‌هایش البته به نوعی منفور استقلالی‌ها نیز محسوب می‌شود، در این دربی و اواسط نیمه دوم دچار مصدومیت شد تا شانس گلزنی دوباره برابر حریف را از دست بدهد. مصدومیتی که او را از حضور در جدال با پاختاکور نیز محروم کرده و گاریدو او را در دومین بازی آسیایی تیمش در لیگ نخبگان نیز در اختیار نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها