کد خبر : 2073286 | 09 مهر 1403 ساعت 09:36 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

هدیه خاص اسپالتی به خیریه: ماشین ویژه اسکودتو!

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، ماشین ویژه‌اش را که به‌دلیل قهرمانی در سری A از هواداران ناپولی هدیه گرفته بود، به خیریه اهدا خواهد کرد.

هدیه خاص اسپالتی به خیریه: ماشین ویژه اسکودتو!

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، هنگام بازگشت به استادیوم دیگو آرماندو مارادونا مورد استقبال گرم هواداران قرار گرفت.

اسپالتی همیشه برای هواداران ناپلی یک قهرمان خواهد بود، زیرا او پس از ۳۱ سال انتظار، ناپولی را به قهرمانی سری A در سال ۲۰۲۳ رساند.

او پس از آن از ناپولی جدا شد و چند ماه بعد به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا منصوب شد. این مربی یکشنبه‌شب برای تماشای بازی ناپولی مقابل مونزا در چارچوب سری A در جایگاه‌های استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا حضور داشت.

هواداران محلی استقبال گسترده‌ای از او داشتند و با شعارهای بسیاری به او خوشامد گفتند. اسپالتی شب را در شهر ماند و سپس از بیمارستان سنتوبونو که مخصوص کودکان است، بازدید و یک وسیله نقلیه بسیار خاص را برای جمع‌آوری کمک‌های مالی به آنها اهدا خواهد کرد.

وقتی که او اسکودتو را برد، هواداران ناپولی یک فیات سفارشی که به رنگ‌های باشگاه رنگ‌آمیزی و با منظره‌ای از وزوو در خلیج ناپل طراحی شده بود، به اسپالتی هدیه دادند. بازیکنان تیم قهرمان نیز با خودکار طلایی کاپوت آن را امضا کردند. اسپالتی قرار است فردا این ماشین را به خیریه اهدا کند‌.

دیدگاه‌ها