کد خبر : 2073275 | 09 مهر 1403 ساعت 04:28 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

سپاهان و استقلال تاجیک: یک مسابقه به موقع

همشهری‌های حنانوف برای وحدت می‌آیند!

شعله سوزان سپاهان که در فصل اخیر با ۴ برد پیاپی در صدر جدول تکیه زده بود، پس از اولین دیدار آسیایی برابر‌ الوحدات اردن به سردی گرایید.

 همشهری‌های حنانوف برای وحدت می‌آیند!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در دو هفته اخیر یک تساوی مقابل ذوب‌آهن و یک باخت مقابل تیم ۱۰ نفره تراکتور کسب کرد که همین مسئله موجب نارضایتی شدید هواداران و پیشکسوتان سپاهان شده‌ است.

با نگاهی به مسابقه سپاهان در برابر ذوب‌آهن و تراکتور، متوجه موقعیت‌های گل مناسبی می‌شویم که با بی‌دقتی و عدم تمرکز از دست رفته است.

در مصاف سپاهان و ذوب‌آهن، یک موقعیت بسیار مناسب در مقابل دروازه خالی برای سپاهان پیش آمد که عدم هماهنگی جوادآقایی پور و صالح حردانی، این موقعیت را هدر داد. در مسابقه اخیر مقابل تراکتور هم در کنار بی‌دقتی‌های متعدد در فاز تهاجمی، در نیمه اول موقعیتی استثنایی در مقابل دروازه تراکتور نصیب زردپوشان اصفهانی شد که این بار هم کاوه رضایی و مهدی لیموچی نتوانستند سپاهان را به گل برسانند.

سپاهان جوان شده و شاید فشار بیش از حد روی تیم مورایس منطقی نیست و بی‌علت نیست که سرمربی پرتغالی مدام از لزوم حمایت سخن می‌گوید. چیزی که البته روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر یافت می‌نشود.

حالا آنها یک بازی مهم مقابل استقلال تاجیکستان دارند که موفقیت در آن همه چیز را به روال عادی برمی‌گرداند. انگار هم‌ولایتی‌های حنانوف برای بازیابی روحیه سپاهان و وحدت بین تیم و تماشاگران به نصف جهان اعزام شده‌اند. تنها استقلال فارسی زبانی که قرمز می‌پوشد و پیروزی مقابل آن در حکم یک تیر و چند نشان است!

2088355

دیدگاه‌ها