کد خبر : 2073272 | 08 مهر 1403 ساعت 23:59 | 6.5K بازدید | 11 دیدگاه

روزی که خوشحالی گل پرسپولیس زهرآگین شد

تکرار حیرت‌آور تاریخ برای تقابل عیسی-پاختاکور

درست چهار سال از تاریخی که پرسپولیس با دبل عیسی آل‌کثیر پاختاکور را در لیگ قهرمانان آسیا شکست داد، می‌گذرد.

تکرار حیرت‌آور تاریخ برای تقابل عیسی-پاختاکور

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر با پرسپولیس ماجراهای عجیب و طولانی‌ای را سپری کرده است. عیسی چهار سال پیش اولین بازی‌های خود برای پرسپولیس را در آسیا تجربه می‌کرد و به‌عنوان یک مهاجم آماده در حال تبدیل شدن به مهره قهرمانی سرخپوشان بود و تا مرحله یک چهارم نهایی فوق‌العاده کار کرد.

عیسی در تورنمنت سال ۲۰۲۰ که در شرایط پاندمی کرونا برگزار می‌شد و دیدارها به طور متمرکز و تک حذفی بود، حسابی برای پرسپولیس می‌درخشید و پس از گل‌هایش چشم‌های خود را با انگشتانش می‌کشید تا از برادرزاده‌اش که چشم‌های کشیده‌ای دارد یاد کند.

در بازی پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ سرخ‌ها مقابل این تیم قدرتی با دو گل عیسی آل کثیر شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

اما درست پیش از بازی نیمه نهایی برابر النصر بود که حکم ۶ ماه محرومیت باورنکردنی عیسی از سوی ای‌اف‌سی ابلاغ شد و مهاجم جنوبی پرسپولیس که حتی ذره‌ای این سرنوشت را تصور نمی‌کرد، به نژادپرستی متهم شد و در اوج آمادگی ۶ ماه کامل را از دست داد.

نکته حیرت‌آور اینکه آن بازی پرسپولیس با پاختاکور در روز ۹ مهر ماه ۹۹ برگزار شد و حالا دقیقا ۴ سال بعد در روز ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ عیسی آل‌کثیر و پاختاکور که او را متهم به نژادپرستی کرده بود به هم رسیده‌اند. خوشحالی گل‌های عیسی مقابل این تیم برای او زجرآور شد و حالا او باید در سالروز آن دیدار برای گلزنی دوباره به پاختاکور تلاش کند. بدون شک عیسی بی‌تاب است که خوشحالی جدیدش بعد از آن اتفاقات را به رخ نماینده ازبکستان بکشد.

دیدگاه‌ها