کد خبر : 2073266 | 09 مهر 1403 ساعت 06:44 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

عبور از کین: مرموش، بهترین گلزن بوندس‌لیگاست

عمر مرموش، مهاجم آینتراخت فرانکفورت، با عبور از هری کین تیمش‌ را به فاصله یک امتیازی بایرن مونیخ در صدر جدول رساند.

عبور از کین: مرموش، بهترین گلزن بوندس‌لیگاست

به گزارش "ورزش سه"، دو گل، دو پاس گل: آینتراخت فرانکفورت با درخشش عمر مرموش، روند پیروزی‌های چشمگیر خود در بوندس‌لیگا را ادامه داد و اکنون نزدیک‌ترین رقیب بایرن مونیخ در صدر جدول است.

شاگردان دینو تاپمولر با شایستگی در بازی امشب مقابل هلشتاین کیل که به تازگی به بوندس‌لیگا صعود کرده، با نتیجه 4-2 پیروز شدند و چهارمین برد متوالی خود را جشن گرفتند.

ستاره این بازی در مقابل 15034 تماشاگر حاضر در ورزشگاه خانگی هلشتاین، کسی به غیر از عمر مرموش نبود.

این مهاجم مصری با گل‌های پنجم و ششم فصل خود (در دقایق 25 و 65)، تیمش را به رده دوم جدول رساند و در این روند یک رکورد بزرگ را به نام خود کرد.

با 6 گل طی پنج بازی اول بوندس‌لیگا، این مهاجم نه تنها از هری کین، ستاره بایرن مونیخ، پیشی گرفت، بلکه رکورد باشگاهی جدیدی را هم به ثبت رساند.

2088337

مرموش پس از بازی درباره وضعیت فعلی خط حمله فرانکفورت گفت: "خیلی سرگرم کننده است. واضح است که از بازی با تیمم و کمک با گل‌ها و پاس گل‌ها خوشحالم. از کسب سه امتیاز خوشحالیم. در نهایت چیزی که مهم خواهد بود همین است که به‌عنوان یک تیم هستیم، نه اینکه فقط گلزنان مهم باشند. این بازی به ما اعتماد به نفس می‌دهد."

مرموش همچنین برای گلزنی ایگور ماتانوویچ و لوکاس توتا پاس گل ارسال کرد. آینتراخت با 12 امتیاز اکنون تنها یک امتیاز با بایرن فاصله دارد.

دیدگاه‌ها