کد خبر : 2073258 | 08 مهر 1403 ساعت 22:52 | 36.5K بازدید | 31 دیدگاه

مدرک افتخاری برای سرمربی سابق تیم ملی ایران

کارلوس کی‌روش شنل دکترا پوشید! (عکس)

سرمربی سابق تیم ملی از دانشگاه لوزوفونا شهر پورتو نشان دکترای افتخاری دریافت کرد.

کارلوس کی‌روش شنل دکترا پوشید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش چهره شناخته شده دنیای فوتبال در روزهایی که هدایت تیمی را برعهده ندارد، در کشور خودش مشغول گذراندن زندگی است. این سرمربی پرتغالی روز یکشنبه ساعت‌های جالبی را در یکی از دانشگاه‌های معروف کشور خودش گذراند که در نهایت به دریافت نشان افتخاری دکترا منجر شد.

مدیران ارشد دانشگاه لوزوفونای پورتو با دعوت از کارلوس کی‌روش روز یکشنبه به او نشان دکترای افتخاری (Honoris Causa) را اهدا کردند که تصاویر این مسئله قابل توجه است.

کی‌روش با انتشار تصاویری از مراسم دریافت نشان افتخاری خود در صفحه شخصی‌اش نوشت: «دوستان عزیز، کلمات به تنهایی نمی‌توانند شادی و قدردانی عمیقی را که در این لحظه احساس می کنم بیان کنند، و یک "متشکرم" ساده کافی به نظر نمی رسد.»

2088318

او ادامه داد: «مایلم از این فرصت استفاده کنم و عمیق‌ترین و صمیمانه‌ترین قدردانی خود را از دانشگاه لوزوفونا به خاطر افتخار عمیق اعطای مدرک Honoris Causa به من ابراز کنم. این ادای احترام سخاوتمندانه عمیقاً مرا تحت تأثیر قرار داده است، و می‌دانم که با همه کسانی که از طریق فداکاری، حمایت، دوستی و حرفه‌ای بودن، بخشی جدایی‌ناپذیر از سفر شخصی و حرفه‌ای من بوده‌اند، طنین انداز است.»

2088319

کی‌روش افزود: «به بازیکنان، مربیان، دوستان و خانواده‌ام: صمیمانه‌ترین قدردانی من برای عشق، صبر و حمایت بی‌دریغ شما. این افتخار برای همیشه در قلب من حک شده است و من آن را به‌عنوان منبعی پایدار از الهام و قدرت برای ادامه دادن به کسانی که به من ایمان داشتند و به ثروتمند شدن زندگی من و بازی زیبای فوتبال کمک کردند، گرامی خواهم داشت.»

2088320

دیدگاه‌ها