کد خبر : 2073255 | 09 مهر 1403 ساعت 05:14 | 5.6K بازدید | 2 دیدگاه

مصدومیت عجیب مهاجم رم در شادی بعد از گل!

ماتیاس سوله، مهاجم جوان رم هنگام حضور در جشن شادی بعد از گل دوم تیمش دچار مصدومیت شد.

مصدومیت عجیب مهاجم رم در شادی بعد از گل!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه روزهای خوب رم در سری آ بعد از اخراج دنیله ده‌روسی، شاگردان ایوان یوریچ عصر امروز در یک بازی سخت در خانه با نتیجه ۲-۱ از سد ونتزیا گذشتند و ۹ امتیازی شدند.

نکته عجیب این بازی، مصدومیت باورنکردنی ماتیاس سوله مهاجم جوان رم بعد از گل پیروزی بخش جالوروسی مقابل ونتزیا بود. این گل در دقیقه ۸۳ توسط نیکولو پیسیلی به ثمر رسید تا شاگردان یوریچ شکست نیمه اول مقابل ونتزیا را با این گل تبدیل به برتری ۲-۱ کنند‌.

درحالی‌که بازیکنان رم به انجام شادی بعد از گل مشغول بودند، ناگهان سوله که خودش به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود روی زمین افتاد و بلافاصله کادر پزشکی رم وارد زمین شدند. در همین حال یوریچ به او نزدیک شد تا جویای وضعیتش شود، اما کار از کار گذشته بود و مهاجم آرژانتینی رم به‌علت مصدومیت از زمین خارج شد.

2088312
2088313

مرور لحظات شادی بعد از گل بازیکنان نشان می‌داد که سوله بعد از پریدن روی دوش یکی از بازیکنان، فرود بدی داشت و مچ پایش هنگام پایین آمدن در حالت بدی قرار گرفت تا سرمربی رم مجبور به تعویض او شود.

گفتنی است میزان مصدومیت او پس از مداوای پزشکان و احتمالا تا فردا مشخص خواهد شد. این درحالی‌ست که رم سه روز دیگر‌ باید در لیگ اروپا در خانه الفسبورگ به میدان برود و احتمال می‌رود سوله به آن بازی‌ نرسد.

دیدگاه‌ها