کد خبر : 2073252 | 08 مهر 1403 ساعت 22:37 | 10.4K بازدید | 21 دیدگاه

صبح اخراج می‌شوی

تن‌هاخ روزهای آخر را می‌شمارد

طرفداران منچستریونایتد به‌شدت از عملکرد اریک تن هاخ عصبانی هستند و خواهان اخراج این مربی هلندی شده‌اند.

تن‌هاخ روزهای آخر را می‌شمارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از شش هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با کسب تنها دو برد، یک تساوی و سه شکست با کسب 7 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت است.

یونایتد امشب در بازی خانگی از تاتنهام میزبانی کرد و پس از اخراج برونو فرناندز، با یک بازیکن کمتر سه گل دریافت کرد تا بدون گل زده بازی مقابل شاگردان آنگه پوستکوگلو را پشت سر بگذارد.

2088304

هواداران یونایتد از نمایش‌های ناامیدکننده تیمشان به‌شدت ناراحت هستند و از عملکرد اریک تن هاخ که قول داده بود این فصل اتفاقات بزرگی را رقم بزند، ناراحت هستند.

تصاویری از سکوهای الدترافورد نشان می‌دهد که چطور شکست مقابل اسپرز طرفداران یونایتد را ناراحت و غمگین کرده که حتی پس از خالی شدن سکوهای ورزشگاه انگیزه‌ای برای خروج ندارند.

2088301
2088302

مربی یونایتد سوژه طرفداران تاتنهام

برخی از حاضران روی سکوهای تئاتر رویاها این شکست را باور نکرده و مبهوت به چمن خالی ورزشگاه نگاه می‌کردند که سوژه دوربین‌های پخش زنده شدند. برخلاف این تعداد، طرفداران تاتنهام تن‌هاخ را سوژه کردند.

پس از گل سوم اسپرز، هواداران تاتنهام علیه اریک تن‌هاخ شعار دادند و گفتند: "صبح اخراج می‌شوی."

2088303

گل‌های اسپرز در این بازی توسط برنان جانسون، دژان کولسفسکی و دومینیک سولانکه به ثمر رسید. با این پیروزی، تاتنهام به دهمین امتیاز رسید در رده هشتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.

خشم علیه تن هاخ

برخی از هواداران یونایتد هم از تن‌هاخ به‌شدت ناراحت شدند. حتی با در نظر گرفتن اخراج برونو فرناندز، آن‌ها معتقدند که یونایتد یک عملکرد کاملاً وحشتناک داشته است.

یکی از هواداران یونایتد نوشت: "اریک تن‌هاخ به تنهایی اشتیاق و شادی من برای تماشای منچستریونایتد را کشته‌ و هرگز او را به این خاطر نخواهم بخشید. دیگر حتی عصبانی هم نمی‌شوم، واقعاً فقط می‌خواهم به این وضعیت بخندم!"

یکی از صفحات طرفداری یونایتد نوشت: "او مهاجمانی را که می‌خواست به دست آورد، همینطور هافبک‌ها، مدافعان و دروازه‌بانی را که می‌خواست، جذب کرد. وارد فصل سوم شده و هویت یا سبک بازی مشخصی ندارد و از نظر تاکتیکی نامناسب هستیم. تن هاخ برو بیرون!"

یکی دیگر از طرفداران یونایتد نوشت: "‌تن‌هاخ دیگر برو. من خیلی از تو دفاع کردم، خیلی به خاطر تو تهدید به مرگ شدم و تو آن را با این فحش مطلق جواب می‌دهی؟ شرم بر تو. همه چیز برای تو تمام شده."

دیدگاه‌ها