کد خبر : 2073250 | 08 مهر 1403 ساعت 22:29 | 25.6K بازدید | 42 دیدگاه

کامبک عجیب وردربرمن مقابل هوفنهایم

کپی پرسپولیس - استقلال خوزستان در بوندسلیگا!

در این هفته از بوندسلیگای آلمان یک کامبک بسیار عجیب ثبت شد.

کپی پرسپولیس - استقلال خوزستان در بوندسلیگا!

به گزارش"ورزش سه"، در هفته پنجم بوندسلیگا آلمان دو تیم وردربرمن و هوفنهایم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه بسیار عجیبی همراه شد و تقابل این دو تیم، هفت گل داشت که سهم سبز پوشان ۴ گل و سهم تیم میزبان که هوفنهایم باشد سه گل بود.

تیم هوفنهایم خیلی زود در طی ۱۲ دقیقه نخست دو بار توسط بولتر و یک بار توسط آدام هلوژک به گل رسید تا بدین ترتیب کار وردربرمن در همان نیمه نخست تمام شده به نظر برسد، اما خطای سنگین استنلی انسوکی در دقیقه ۱۸ باعث شد تیم میزبان و برتر زمین ده نفره شود.

این ده نفره شدن، شروع یک فاجعه و یک کامبک بود؛ ابتدا در دقیقه ۲۱ مالاتینی با ضربه سر گل نخست را به ثمر برساند و پشت سر او، ینس استیج در دقایق ۲۶ و ۳۹ دو بار گلزنی کرد تا اسکوربرد ورزشگاه در پایان نیمه نخست، نتیجه ۳-۳ را نشان دهد!

این پایان کار نبود. در نیمه دوم، باز هم ینس استیج، هافبک مرکزی این تیم، با ضربه پای راست خود گل چهارم را به ثمر رساند تا نتیجه به دست آمده ابروها را برانگیزد.

2088327

تیم هوفنهایم بعد از دریافت گل چهارم، با تمام قوا به سمت دروازه وردربرمن حمله می‌کرد، اما تیمی که در نیمه نخست ۶ شوت به سمت دروازه داشت، در ۴۵ دقیقه دوم تنها ۲ شوت ثبت کردند.

در طرف مقابل وردربرمن که بعد از به برتری رسیدن، مقداری عقب کشیده بود روی ضدحملات حساب ویژه‌ای باز کرده بود و در نهایت موفق شدند با نمایشی منطقی سه امتیاز ارزشمند خودشان را به دست آوردند.

هوفنهایم در این فصل تنها در یک هفته نخست پیروز شد و پس از آن، این تیم آلمانی در ۴ هفته ۴ شکست سنگین را تجربه کرد که در مجموع این مدت، این تیم ۱۵ گل دریافت کردند. البته این تیم خط حمله فعالی دارد و عجیب است که علی‌رغم ۹ گل زده و داشتن خط حمله‌ای بهتر از ۱۲ تیم بوندسلیگا، در رده شانزدهم هستند.

لازم به ذکر است این نتیجه برای فوتبال‌دوستان ایرانی یادآور پیروزی ۴ بر ۳ پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان بود که البته در این جدال، هوفنهایم خیلی زودتر کامبک خورد!

2088296

دیدگاه‌ها